فهرست این صفحه

آموزش کیورد ریسرچ (keyword research)

یکی از مهمترین مباحث در سئو پیدا کردن کلمات کلیدی ارزشمند، تعیین رقابت در کلمات کلیدی و مشخص کردن شروع فعالیت سئو و کلمات کلیدی هست که در آموزش تحقیق کلمات کلیدی از مرحله شروع تا لیست کردن کلمات کلیدی به کمک ابزار های متختف آموزش دادیم. در دوره سئو بصورت فوق تخصصی و حرفه ای این مبحث رو توضیح دادیم ولی در این صفحه هم مدلی ساده برای تحقیق کلمات کلیدی با ابزارهای مهمی مثل moz، google trends، keword shitter و چندین ابزار دیگه کامل و جامع آموزش داده شده.

در بخش آموزش سئو برای مباحثی مثل سئو محتوا، سئو داخلی و سئو وردپرس ویدئوهایی بصورت رایگان بیش از 5 ساعت ویدئو کاربردی قرار داده شده است.

تعداد جستجوی کلمات کلیدی (با ابزار keyword planner)

فهرست این صفحه1 چطور تعداد جستجوری کلمات کلیدی رو پیدا کنیم ؟1.1 نکته ای که شاید خوشحال نشید بدونید !1.2 دلسرد نشید ولی همیشه در نظر داشته باشید !1.2.1 محتواهای دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی چطور تعداد جستجوری کلمات کلیدی رو پیدا کنیم ؟اگر یک سایت داشته باشید و متخصص سئو باشید...

لیست کلمات کلیدی با ابزار keyword shitter

استخراج لیست کلمات کلیدی برای یک سایتبرای هر متخصص سئو و وبمستری پیدا کردن لیست کلمات کلیدی که برای SEO سایت بهش نیاز داره یک دغدغه بزرگ هست. اینکه چه کلمات کلیدی توسط کاربران در حوزه کاریش سرچ میشن یا اینکه چه Keyword هایی با کلمه کلیدی اصلی سایت مرتبط هستند و بازار هدف یا...

آموزش گوگل ترندز (google trends)

فهرست این صفحه1 آموزش کامل گوگل ترندز (فیلم)2 شروع کار با ابزار گوگل ترندز2.1 مقایسه دو کلمه در این ابزار2.2 تنظیمات ابزار google trens 2.2.1 محتواهای دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی آموزش کامل گوگل ترندز (فیلم)در ویدئو های زیر ابزار گوگل ترندز رو بصورت کامل بررسی کردیم، مثال...

استراتژی کلمات کلیدی مناسب کسب و کارها

فهرست این صفحه1 استراتژی کلمات کلیدی در جذب مارکتینگ1.1 استراتژی ارتش در کلمات کلیدی 1.2 راز این استراتژی کلمات کلیدی در چیه ؟1.2.1 محتواهای دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی استراتژی کلمات کلیدی در جذب مارکتینگاستراتژی کلمات کلیدی ای که ما در پیش داریم در برگیرنده ی چندین...

استراتژی قیف فروش در سئو (مدل سفر مشتری)

فهرست این صفحه1 مدل قیف فروش چیه ؟1.1 یک مثال در مورد استراتژی سفر مشتری در سئو 1.1.1 محتواهای دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی مدل قیف فروش چیه ؟قبلا از اینکه در مورد استراتژی قیف فروش صحبت کنیم بهتره صحبت کنیم اصلا چیه ؟ بخوام خیلی ساده توضیح بدم باید بگم که به مراحلی...

استراتژی خوشه محتوا در سئو

فهرست این صفحه1 Topic Cluster (خوشه محتوا)1.0.1 مقایسه مدل استراتژی های قبلی با تاپیک کلاستر1.1 اصطلاحات خوشه محتوا1.1.1 pillar page 1.1.2 cluster content 1.1.3 پل ها در خوشه محتوا1.2 مزیت های استراتژی خوشه محتوا1.2.1 محتواهای دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی Topic Cluster...

سئو سریع (آموزش نیچ مارکتینگ 100% موفق در SEO)

چطور سریعتر در گوگل پیشرفت کنیم ؟بنظر من برای رشد سریع در دیجیتال مارکتینگ و سئو بهترین راهکار نیچ مارکتینگ هست.به معنای این هست یکی از حوزه های کاری که رقبا کمتر بهش توجه کردن و بازار نابی هست واسمون تمرکز کنیم و بصورت تخصصی در همون زمینه فعالیت کنیم که در دوره سئو جذب...

درجه سختی کلمات کلیدی (تعیین رقابت)

چطور درجه سختی کلمات کلیدی رو متوجه بشیم ؟موضوعی که یک متخصص سئو باید در نظر داشته باشه تعیین رقابت یک keyword هست واینکه درجه سختی کلمات کلیدی رو با سایر کلمات پیدا کنه و نتیجه گیری کنه که بهتره روی چه کلمه کلیدی ای مانور بده برای شروع سئو تا در مراحل اولیه برای یک سایت تازه...

کلمات کلیدی سرچ شده در گوگل(آنالیز کلمات کلیدی در google)

فهرست این صفحه1 نکات کلمات کلیدی سرچ شده در گوگل برای موفقیت در سئو1.1 آنالیز کلمات کلیدی در گوگل1.1.1 محتواهای دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی نکات کلمات کلیدی سرچ شده در گوگل برای موفقیت در سئویکی از ابزارهایی ما برای پیدا کردن کلمات کلیدی ازشون استفاده میکنیم، خود گوگل است،...

16 راهکار سئو که برای انجام پروژه هام ازشون استفاده میکنم (آپدیت 2020)

فهرست این صفحه1 جدیدترین راهکار های سئو در سال 20201.1 راهکار اول : بروزرسانی محتوا 1.2 راهکار دوم : بهبود CTR1.2.1 افزایش نرخ کلیک به کمک تیتر1.2.2 افزایش کلیک به کمک تگ متا دیسکریپشن (توضیحات متا)1.2.3 افزایش کلیک به کمک اسکیما 1.2.4 تاثیر های نرخ کلیک در سئو 1.3 راهکار سوم : هرس...

اشتباهات رایج در سئو (5 اشتباه مرگبار SEO)

فهرست این صفحه1 اشتباهات رایج در سئو طبق تجربه ای که کسب کردم1.1 شماره 1 : نداشتن استراتژی سئو1.2 شماره 2 : تعیین کلمه کلیدی نامناسب1.3 شماره 3 : لینک سازی زیاد1.4 شماره 4 : تولید محتوای زیاد1.5  شماره 5 : در نظر نگرفتن UX (تجربه ی کاربری ) اشتباهات رایج در سئو طبق تجربه ای که کسب کردم...

فیلم آموزش نحوه کار با keyword planner جدید 2019

فیلم نحوه کار با کیورد پلنر (keyword planner) نسخه جدید 2019  نحوه کار با کیورد پلنر ( keyword planner ) بعد از آخرین تغییراتش شده یکی از دغدغه های دیجیتال مارکترها و وبمستر های عزیز چه اونهایی که قبلا با این ابزار کار کردند و چه افرادی که تازه میخواستن شروع کنند به فعالیت داخل...