1. آموزش دیجیتال مارکتینگ
  2. سئو
  3. 16 راهکار سئو که برای انجام پروژه هام ازشون استفاده میکنم (آپدیت 2020)

16 راهکار سئو که برای انجام پروژه هام ازشون استفاده میکنم (آپدیت 2020)

راهکار های سئو

فهرست این صفحه

جدیدترین راهکار های سئو در سال 2020

در این مقاله تصمیم دارم جدیدترین و بهترین راهکار های سئو در سال 2020 رو معرفی کنم و کامل توضیح بدم .

راهکار اول : بروزرسانی محتوا

به جرئت میتونیم بگم یکی از بهترین راهکارهای سئو که خودم همیشه ازش استفاده میکنم دقیق همین تکنیک هست، بروزسانی محتواهای گذشته. اینکه به محتوای خود 1 یا چند پاراگراف اضافه کنید، عکس های بیشتری قرار بدین، ویدئو جدید بذارید و به کامنت ها به خوبی جواب بدین !

برای اینکه اول ارزش این راهکار رو ببینید عکس یکی از پروژه های خودم رو قرار میدم و تنها کاری که انجام دادیم بروزرسانی محتوا بود که نتایجش رو به راحتی میتونید ببینید. (یک سایت تازه تاسیس بود و در شروع کار بود که حدودا 15 پست داشت و در مرحله اول گفتیم همه ی محتواهارو بروزرسانی کنیم )

بروزرسانی محتوا یکی از بهترین راهکار های سئو

پیشنهاد میکنم هر 2 الی 3 ماه یکبار، آپدیت و بروزرسانی درست و حسابی روی مقالات و صفحات سایت داشته باشید، و حتی به مرور زمان کامنت هایی که روی سایت قرار گرفته میشه رو خیلی مفصل و کامل توضیح بدین، علاوه بر اینکه به حس خوب کاربرای شما کمک میکنه باعث میشه محتوای شما هم آپدیت بشه پس سعی کنید کامنت هارو پروپیمون پاسخ بدین 🙂

نکته : اگر یکسری پست و صفحه دارید که برای مثال در مورد آموزشی مربوط به سال 2019 هست، زمانی وارد سال 2020 شدیم قرار نیست تمام محتواهارو بیخیال شد و وبلاگ جدید ساخت و در مورد 2020 آموزش جداگونه داد، فقط کافیه همون محتوای قبلی رو بروزرسانی کنید و علاوه بر نکاتی که در سال 2019 گفتین، نکات جدید که مربوط به 2020 هست رو بالای صفحه قرار بدین و تایتل محتوا رو بروزسانی کنید طبق مطلب جدید.

راهکار دوم : بهبود CTR

راهکار دوم سئو: بهبود CTR

CTR به معنای تعداد کلیکی هست از تعداد بازدید کلی، برای مثال شما 100 بار در نتایج گوگل نشون داده شدید و 10 بار روی شما کلیک شده در نتیجه نرخ کلیک شما 10 درصد هست.و یکی از راهکار هایی که در این آموزش در موردش صحبت میکنیم بهبود نرخ کلیک هست به کمک مباحث روانشناسی !

افزایش نرخ کلیک به کمک تیتر

ما باید با ایجاد تمایز در تیترهامون با سایر گزینه های سایت کلیک بالاتری رو دریافت کنید تا از بازدید های موجود نهایت استفاده رو داشته باشیم. تکنیک های زیادی هست که به ما کمک میکنه تیترهای جذاب تری داشته باشیم.

برای مثال :

اضافه کردن عدد در تیتر

طبیعتا خیلی بهتره بجای اینکه بنویسم : آموزش راهکار های سئو ، این تیتر رو انتخاب کنم : 19 راهکار سئو در سال 2019

اختصاصی کردن تیتر

خب شاید تعداد زیادی در نتایج گوگل از تیتر قبلی که نوشتم دارن استفاده میکنن و همونطور گفتم ما باید تمایز ایجاد کنیم، مثلا بنویسیم : 19 راهکار سئو که در پروژه هام ازش استفاده میکنم (آپدیت 2019). من هم از اعداد استفاده کردم و هم تیتر خودم رو شخصی سازی کردم که با سایر تیترها در نتایج گوگل متفاوت باشه و کلیک بالاتری رو دریافت کنم .

نکته مهم : شما زمانی به کمک بهبود تعداد کلیک میتونید به موفقیت برسید که محتوای شما هم واقعا مفید و کاربری باشه و اینطور نباشه که فقط بخواید با این پارامتر به موفقیت برسید. فکر کنید همین مقاله هم یک مقاله ترجمه بود که خودم تسلط زیادی بهش نداشتم مطمئنن تمایزی ایجاد نکرده ولی من دارم شخصا این مقاله رو طبق تجربم برای شما مینویسم .

افزایش کلیک به کمک تگ متا دیسکریپشن (توضیحات متا)

از سایت شما در نتایج گوگل علاوه بر تیتر، توضیحاتی هم قرار داده میشه که بهش توضیحات متا میگیم ( داخل افزونه yoast seo) میتونید تغییرش بدین و هرچیزی که میخواید بذارید. ما به کمک این بخش هم میتونیم تعداد کلیک رو افزایش بدیم، مثلا تبلیغاتی بنویسیم که در این صفحه یک آموزش رایگان مرتبط هدیه داده میشه .

افزایش کلیک به کمک اسکیما

شما به کمک اسکیما میتونید متمایز ظاهر بشید و جلب توجه بیشتری رو به همراه داشته باشید، مثلا اینکه در نتایج گوگل امتیاز های محتوا و محصول شما با ستاره نمایش داده میشه، یا اینکه سوالات متداول رو در نتایج گوگل دارید و روش های متفاوت اسکیما که یکی از مدل هاش رو در تصویر زیر میبینید.

افزایش کلیک به کمک اسکیما

تاثیر های نرخ کلیک در سئو

ابهام های زیادی در مورد این وجود داره که نرخ کلیک آیا تاثیر مستقیم میذاره یا نه، اول که طبق تجربه باید بگم بله ولی اصلا دیدگاه رو میذاریم روی اینکه تاثیر مستقیم نداره !

اول اینکه شما میتونید با همین کار ساده تعداد ورودی ها خودتون رو افزایش بدین حتی اگر لینک 1 نباشید و رتبه شما تغییر نکنه ! دوم اینکه اگر کاربر وارد سایت شما بشه و نیازش برطرف بشه برند شما در ذهن کاربر به مرور زمان ثبت میشه و در نتایج گوگل اول به دنبال محتواهای شما هست و حتی شاید ترغیبش کنید در شبکه های اجتماعی از شما صحبت کنه . پس هرطور به این پارامتر نگاه کنیم ارزشش رو داره که نرخ کلیک رو افزایش بدیم.

راهکار سوم : هرس کردن سایت

راهکار سوم سئو : هرس کردن سایت

هرس کردن سایت به معنای حذف صفحاتی هست که به سئو سایت کمکی نمیکنند (و در صورتی صفحه مرتبط وجود داشته باشه ریدایرکت میکنیم و اگر نیست حداقل نو ایندکس میکنیم )

این موضوع داخل سایت های زیادی دیدم و شاید بتونم بگم یکی از بزرگترین مشکلاتی هست که خیلی از سایت ها درگیرش هستند و اصلا بهش توجه نمیکنند چون نمیدونند این موضوع میتونه باعث صدمه زدن به سایتشون بشه.

اول دلیل رو میگم و بعد راهکار

دلیل اول :هر سایتی بر اساس فعالیتی که داره یک بودجه برای خزش ربات ها دریافت میکنه و در مرحله اول صفحاتی که برای سئو موثر نیستند موجب هدر رفتن این بودجه میشه.

دلیل دوم : دامنه شما دارای یک قدرت واعتباری هست که به دلیل فعالیت خودش بدست آورده و این اعتبار به صورتی بین صفحات شما تقسیم میشود و با یه حساب سرانگشتی میتونیم بگیم که این صفحات علاوه بر اینکه بودجه خزش رو مصرف میکنند دارند قدرت سایت رو هم مصرف میکنند و باعث میشن سایر صفحات قدرتشون کمتر میشه. بخاطر این خاصیت هایی که گفتم به این سری صفحات صفحات زامبی گفته میشه.

راهکار : حذف صفحات زامبی

برای اینکه بتونید متوجه بشید تعداد صفحات سایت شما که ایندکس شده چقدر هستند میتونید خیلی راحت از داخل گوگل دامنه خودتون رو به این صورت سرچ کنید : site:domain.ir
به این صورت که سرچ میکنید تمام صفحات شمارو براتون میاره که ایندکس شدن و تعدادشون براتون مشخص میشه مثل تصویر زیر.

در نهایت میتونید این صفحات رو بررسی کنید و اون پیج هایی که میبینید ارزشی براتون ندارند رو به راحتی حذف کنید و ریدایرکت کنید به صفحات مفید سایتتون.

راهکار چهارم : برطرف کردن لینک های شکسته

راهکار چهارم سئو : برطرف کردن لینک های شکسته

لینک های شکسته همون لینک هایی هستند که زمانی شما وارشون میشید با ارور 404 مواجه میشید. مثلا قبلا لینک سازی داخلی انجان دادین و بعدها url صفحه رو عوض کردین به همین خاطر باعث میشه که لینکی که قبلا ساختین ارور 404 بده.

در صورتی تعداد ارور های سایت شما زیاد باشه تاثیر خیلی بدی روی سئو سایت شما داره و غیر از سئو کاربران شما هم خیلی از این موضوع رنج میبرند. البته باید بگم که سایت هایی که چندین سایت از فعالیتشون میگذره خیلی بیشتر درگیر این موضوع میشن که باید تمامی لینک هارو پیدا کنند و اصلاح کنند.

چطور لینک های شکسته رو پیدا کنیم ؟

خیلی راحت به کمک ابزار https://www.brokenlinkcheck.com/ میتونید تعداد لینک های شکسته و صفحه ای که این لینک ها اونجا وجود دارند رو پیدا کنید و اگر وجود دارند لینک هارو اصلاح کنید و اگر صفحه مورد نظر اصلا داخل سایت نیست حذفش کنید.

راهکار پنجم : بهبود سرعت سایت

راهکار پنجم سئو : بهبود سرعت سایت

بهبود سرعت سایت دیگه یکی از واجبات هر سایتی شده ! نه فقط برای سئو بلکه برای کاربران. کاربرای اینترنت به سرعت بالا عادت کردند، این روزا سرعت اینترنت هر روز داره بهتر میشه و صبر آدم ها کمتر ! اگر نتونیم با این سرعت پیش بریم بدون شک حذف میشیم.

از سمتی هم گوگل سرعت رو یکی از پارامتر های خیلی خیلی مهم خودش قرار داده و در صورتی سرعت سایت شما پایین باشه تاثیر منفی برای سایت و صفحات سایت شما در نظر میگیره.

چطور سرعت سایت رو متوجه بشیم ؟

ابزار https://gtmetrix.com تا حد قابل قبولی یکسری پارامتر هارو بهمون میگه که میتونیم به کمک این ابزار عیب های سرعت سایت رو متوجه بشیم، البته باید همیجا بگم این بهترین ابزار و عالی و خفن نیست! بدون شک یکسری مشکلات داره و نمیشه گفت خیلی خیلی دقیق هست ولی دیدگاه کلی خوبی بهتون میده و بزرگترین ایراداتون رو بهتون نشون میده.

چطور سرعت سایت وردپرسی رو افزایش بدیم ؟

راهکار خیلی ساده و کاربردی استفاده از ابزار wp rocket هست که میتونید از مارکت های ایرانی هم تهیه کنید، پیشنهاد سایت میهن وردپرس هست چون آموزش ویدئویی این افزونه رو کامل صفر تا صد داره و میتونید خیلی راحت راه اندازی کنید و سرعت سایت رو اساسی بهبود بدین (خودمم ازش استفاده میکنم )

راهکار ششم : محتوا متناسب با نیت کاربر

راهکار ششم سئو: محتوا متناسب با نیت کاربر

این موضوع خیلی خیلی خیلی خیلی مهم هست و اصلا میبایست راهکار اول قرار بدم اما حقیقتش الان که دارم مینویسم خسته ام 🙂 اگه داری این متن ر میخونی این راهکار رو خیلی جدی بگیر .

در مورد این صحبت کنم که اصلا محتوا مناسب نیت کاربر یعنی چی ؟ ببینید زمانی که کاربر کلمه ای رو سرج میکنه برای رفع یک نیاز داره سرچ میکنه پس یک نیت به دنبال اون سرچ داره و اگر به اون نیت نرسه شما هرچقدر هم محتوای عالی نوشته باشید و بک لینک بسازید نمیتونید رتبه کسب کنید !!!

برای مثال کاربر سرچ میکنه خلافی خودرو، خب میتونید یک مقاله کامل بنویسید در مورد اینکه چطور میتونیم خلافی خوردو رو بگیریم و کلی آسمون ریسمون ببافیم. اما سایتی رتبه 1 رو میگیره که یک سایت تک صفحه ای هست و با دادن یکسری اطلاعات خلافی خودرو شمارو بهتون میده 🙂 به همین راحتی.

یا زمانی که کاربر سرچ میکنه مدل جدید مانتو به دنبال متن و توضیحات نیست، کافیه به صفحه ای هدایت بشه که پر از عکس و تصویر متنوع و به روز هست که برای کاربر جذاب هست.

برای اینکه نیت کاربر هارو متوجه بشید میتونید سرچ کنید و 3 رتبه اول رو ببینید تا فرمت محتوا تعیین بشه و بتویند موفقیت رو تجربه کنید. مثلا زمانی سرچ میکنید آموزش آشپزی

راهکار ششم : محتوا متناسب با نیت کاربر

همونطور میبینید ویدئو یکی از نتایجی هست که گوگل پیشنهاد داده و میتونید متوجه بشید که داشتن آموزش ویدئویی شمارو خیلی به موفقیت نزدیک میکنه.

ولی زمانی سرچ میکنید مدل مانتو، میبینید که تصویر، فرمت محتوایی هست که باید بیشتر روش تمرکز کنید چون گوگل طبق رفتار کاربرها دیده که روی این کلمه کلیدی عکس ها بیشتر مورد توجه قرار میگیرند برای همین عکس هارو برای ما که این کیورد رو سرچ کردیم پیشنهاد میده.

راهکار سئو ششم : محتوا متناسب با نیت کاربر

راهکار هفتم : محتوای کاملا اختصاصی و کاربردی

اینکه محتوا باید کیفیت بالایی داشته باشه یه مبحثه و اینکه اختصاصی باشه یک مبحث دیگه هست. برای مثال من میتونم سرچ کنم راهکار های سئو و چند تا نتایج گوگل رو باز کنم و طبق اونها محتوای جیدی بنویسم که طبیعتا رتبه میگیره.

اما اگر مثل همین محتوا بر اساس تخصص و تجربه ای که در این حوزه دارم یک محتوا آماده کرده کردم و با دلیل و مدرک دارم توضیح میدم براتون و اسکرین شات هایی قرار میدم که کاملا اختصاصی هستند و عکس های کپی شده از سایت های خارجی و ایرانی نیست و همچنین لحن خودمونی ای که دارم ارزشی ایجاد میکنه که به مرور زمان باعث برند شدن من در این حوزه میشه .

از نظر رتبه گرفتن هم به دلیل اینکه بعد از مدتی کیفیت و اختصاصی بودن من طبق رفتار کاربر ها مشخص میشه، محتوای من در صدر نتایج قرار داده میشه.

راهکار هشتم : تجمع محتوا

شاید بگم این موضوع هم اهمیت خیلی بالایی داره کلیشه ای باشه و زده بشید از این صحبت، ولی باید بگم واقعا این نکته هم اهمیت بالایی داره و فک کنم بهتره بگم تمام این راهکارهایی که دارم براتون مینویسم هر کدوم رو رعایت کنید میتونید سئو سایت خودتون رو متحول کنید !

تجمع محتوا یعنی چی ؟

تجمع محتوا یعنی اینکه شما مشخص کنید دقیقا در چ حوزه ای دارید فعالیت میکنید و گوگل قراره به شما در چه حوزه ای رتبه بده ؟

برای مثال زمانی یک سایت در حوزه لباس زنانه دارید، و استارت (اینکه نقظه شروع این سایته نکته مهمیه) پروژه هست بهتره که بصورت تخصصی در یک حوزه تولید محتوا کنید و در اون حوزه رتبه کسب کنید، مثلا فقط در مور مانتو تولید محتوا میکنید و افزایش بازدید و رتبه دارید و بعد از اینکه در این موضوع از نظر محتوایی تکمیل شدین و رتبه گرفتین، موضوع بعدی رو شروع کنید مثلا لباس مجلسی.

کار خوبی نیست همون ابتدا در مورد مانتو، لباس مجلسی، کفش، لوازم آرایشی و . . . نوشت، بخاطر اینکه سایت تازه تاسیس هست و باید خودش رو به گوگل ثابت کنه و تجمع محتوا راحت ترین کار هست.

البته تجمع محتوا باید در همه ی سایت ها چه تازه تاسیس و قدیمی رعایت بشه و یکی از پارامتر های مهم در رتبه دادن گوگل هست که کمتر کسی در موردش صحبت کرده.

راهکار نهم : کافیه چند پله بالاتر باشید . . .

شاید دیدین که در سایت های آموزش سئو گفته میشه حتما باید بالای 1000 کلمه بنویسید و نسخه پیچیدن های این چنینی ولی در اصل اینکه چقدر بنویسید خیلی بستگی به رقبای شما داره، شاید در یک کلمه کلیدی همه ی رقبای شما 500 کلمه مطلب نوشتن و شما با 700 کلمه نوشتن و سایر نکات سئو به راحتی رتبه کسب کنید. پس برای اینکه ببینید حجم محتوا به چ صورت باشه بهترین وسیله سنجش حجم محتوای رقبا هست و شما کافیه چند پله از اونا بالاتر باشید.

راهکار دهم : استفاده از سوشیال سیگنال

راهکار دهم : استفاده از سوشیال سیگنال

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو برمیگرده به برندینگ دامنه شما که جلوترهم در موردش صحبت میکنم اما اینجا میخوام نکات مهمی که در مورد سوشیال سیگنال هست رو بگم .

سوشیال سیگنال به معنای سیگنال هایی هست که شما از شبکه های اجتماعی دریافت میکیند، مثلا در مورد سایت شما پستی گذاشته میشه و بهتون لینک داده میشه یا اصلا فعالیت خودتون در شبکه های اجتماعی و لینک هایی ککه برای خودتون میسازید و میریم سراغ یه سوال مهم که ازمن پرسیده میشه

داخل همه ی شبکه های اجتماعی اکانت بسازیم و شروع کنیم به لینک سازی کردن ؟

نکته ی مهمی که ندین تا الان کسی در موردش صحبت کنه بحث نرخ تعامل در شبکه های اجتماعی و تاثیرشون بر سوشیال سیگنال هست. یعنی زمانی که شما یک پست میذارید و کسی اون رو لایک نمیکنه (نرخ تعامل پایینی داره) تاثیر کمتری دارید نسبت به پستی که میذارید و 200 تا لایک میخوره و 5 تا کامنت. پس هرچی نرخ تعامل بیشتر باشه شما سیگنال قوی تری بدست میارید.

من در جواب این سوال میگم بهتره 1 یا 2 شبکه اجتماعی مناسب بازار هدفتون انتخاب کنید و اونجا فعالیت مفیدی داشته باشید (تا اینکه فقط لینک سازی کنید) و در نهایت لینک سازی کنید .

راهکار یازدهم : برندینگ

راهکار یازدهم سئو : برندینگ

یکی از پارامترهایی که داخل سئو اهمیت بالایی داره ولی سئوکارها جدیش نمیگیرند موضوع برندینگ شما هست. برای مثال زمانی که داخل گوگل سرچ میشه آموزش سئو جذب مارکتینگ

من روی کلمه ی آموزش سئو اعتبار خیلی زیادی پیش گوگل کسب میکنم و در صورتی این رفتار از سمت کاربرها زیاد تکرار بشه سایت من در حوزه آموزش سئو اعتبار بسزایی کسب میکنه که با هیچ لینک سازی قابل کسب نیست. برای بزندینگ فعالیت های زیادی میشه انجام داد و طبیعتا هزینه های بیشتری رو میطلبه، مثلا بیلبورد، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و هرچیزی که به برند شما کمک میکنه.

برای مثال دوستانی که در حوزه آموزش کار میکنند خیلی میتونند از سمت آموزش های تخصصی رایگان (ایجاد تمایز) و برگزاری ایونت روی برندینگ خودشون کار کنند که منم دارم این فعالیت هارو جدی تر پیگیری میکنم.

راهکار دوازدهم : اهمیت مالتی مدیا در سئو 2019

همونطور که قبلا هم در مورد فرمت محتوا و نیت کاربرها صحبت کردیم، تاثیر و قدرت استفاده از ویدئو، تصویر و فایل صوتی رو متوجه شدین. یکی از فعالیت هایی که میتونه خیلی بهتون کمک کنه تا سریعتر رتبه های اول گوگل رو کسب کنید استفاده کردن از ترکیب این فرمت های محتوایی هست. یعنی در محتوای خود هم از متن، تصویر، ویدئو و فایل صوتی استفاده کنید فقط حواستون باشه که نیت کاربر غالب باشه در این فعالیت.

و اینکه حتما قرار نیست ویدئو رو خودتون درست کرده باشید، میتونید یک ویدئو مرتبط با موضوع رو داخل آپارات آپلود کنید و داخل سایتتون قرار بدین.

راهکار سیزدهم : استراتژی خوشه محتوا در سئو

مشاوره بهینه سازی استراتژی لینک سازی داخلی در سئو

زمانی که میخوایم یک پروژه استارت بزنیم که موفقیتش رو بتونیم تضمین کنیم نیاز به استراتژی داریم. بدونیم قرار هست با چه ساختاری و طبق چه معماری ای تولید محتوا کنیم و لینک سازی کنیم تا بتونیم تجمع محتوا رو به گوگل برسونیم و در اون حوزه از سمت گوگل افزایش بازدید داشته باشیم و همزمان یکسریی کلمه کلیدی 2 سیلابه (2 بخشی) و چندین کلمه کلیدی چند سیلابه رو پوشش بدیم و فرایند سئو رو پیش ببریم.

در ویدئو زیر استراتژی خوشه محتوا رو توضیح دادم

چهاردهم : تمرکز روی تجربه کاربری و بهبود آن

چهاردهم سئو : تمرکز روی تجربه کاربری

بعد از الگوریتم رنک برین و پررنگ شدن هوش مصنوعی، تاثیر تجربه ی کاربری هر روز بیشتر و بیشتر شد و هر سایتی با هر اعتباری این اصل رو که رعایت نمیکرد بدون شک درگیر افت رتبه و کاهش بازدید شد.

تجربه کاربری شامل چ مواردی میشه ؟

  • دیزاین سایت (فونت، پاراگراف بندی، رنگ بندی و . . .)
  • معماری سایت
  • سرعت سایت
  • کیفیت محتوا و هر نکته ی دیگه ای که باعث میشه زمانی کاربر وارد سایت ما میشه حالش خوب باشه یا عصبی بشه و سایت رو رها بکنه.

راهکار پانزدهم : استراتژی لینک سازی داخلی

راهکار پانزدهم  سئو: استراتژی لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی یکی از موثرترین تکنیک های سئو داخلی هست. ولی انقدری که به لینک سازی خارجی توجه میشه به لینک سازی داخلی توجه نمیشه و همه تو فکر ساخت لینک و رپورتاژ هستند و غافل از اینکه قوی ترین لینک هارو میتونند از سایت خودشون بگیرند !

2 استراتژی لینک سازی داخلی موفق که خودم ازشون استفاده میکنم: لینک سازی هرمی و لینک سازی عنکبوتی هست

لینک سازی هرمی : دقیقا طبق همون ساختار خوشه محتوا لینک های رفت و برگشتی میسازیم

لینک سازی عنکبوتی : در پایین خوشه محتوا، تعدادی پست و صفحه داریم. در یک خوشه بصورت عنکبوتی بین تمام محتواها لینک سازی میکنیم و لینک سایر محتواهارو قرار میدیم.

راهکار شانزدهم : لینک سازی با انکرتکست دقیق

راهکار شانزدهم سئو: لینک سازی با انکرتکست دقیق

این موضوع رو که کاملا بر اساس تجربه شخصی خودم مینویسم که داخل یکی از پروژه ها باهاش روبرو شدم. بهترین کار این هست لینک سازی دقیقا با کلمه کلیدی هدف انجام بشه. مثلا اگر قرار به صفحه مانتو تابستانی لینک داده بشه و همین هم کیورد ما هست، دقیقا با همین کیورد بهش لینک بدیم و از لینک دادن با مدل جدید مانتو تابستانی شدیدا پرهیز کنیم چون نوک هرم که مدل جدید مانتو هست به مشکل میخوره و گوگل نمیدونه به کدوم اعتبار بده و گوگل رو گیج میکنیم.

نوشتهٔ پیشین
مشاوره سئو SEO، حرفه ای (طبق الگوریتم های 2020)
نوشتهٔ بعدی
Serp چیست؟ و نکات مهم سرپ در سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

عضویت ویژه

با تهیه عضویت ویژه در هر شاخه ای از سئو که نیاز دارید میتونید به ویدئوهای کامل اون دسته بندی دسترسی داشته باشید.

با اضافه شدن آپدیت هم به همه ی مطالب دسترسی خواهید داشت.

برای خرید اینجا کلیک کنید

فهرست