مشاوره سئو SEO، حرفه ای (طبق الگوریتم های 2019)

فهرست این صفحه

مشاوره سئو و بهینه سازی سایت کاملا حرفه ای و تخصصی، کافیه 5 دقیقه وقت بذارید و مطالعه کنید تا از خدمات و نتایج آگاه بشید  . . .

اضافه کردن خدمات مشاوره سئو مدتی بود در برنامه های کاریم بود، من تخصص بالایی دارم و نتایج عالی ای رو در چندین سایت و همچنین جذب مارکتینگ رقم زدم و بدون شک میدونم تخصص من در زمینه سئو میتونه به خیلیا کمک کنه تا نتایج خوبی رو تجربه کنند.

پس تصمیم گرفتم به عنوان مشاوره seo اونم بصورت کاملا تخصصی در کنار دوستانی که این خلاء رو حس کردن باشم و پروپوزالی آماده کردم تا فرایند مشاوره رو به همراه توضیحات کامل و دقیق به همراه مثال های عملی و مدرک های قابل استناد قرار بدم تا دقیقا متوجه بشید که قرار چقدر حرفه ای کار کنیم و نتایج رو چطوری میتونیم مشاهده و اندازه گیری کنیم.

چه زمانی و چرا به مشاور سئو نیاز داریم ؟
چه زمانی و چرا به مشاور سئو نیاز داریم ؟

شما همیشه به مشاور سئو نیاز دارید حتی اگر الان در نتایج گوگل رتبه داشته باشید !

اگر از ابتدای کار مشاور داشته باشید و استراتژی کسب و کار شما به خوبی مشخص شود و با استراتژی دقیق پیش بروید که خیلی ایده آل و عالی هست، چرا که از ضرر های خیلی زیادی در آینده جلوگیری خواهد کرد.

اگر هم الان تا حدی فرایند سئو رو پیش گرفتین و حتی رتبه گرفتین نیاز بیشتری به مشاور دارید، احتمال داره تمامی فعالیت های فعلی شما اشتباه باشه و مسیر تعیین شده به بیزینس شما هیچ کمکی نکند و در نهایت وقت انرژی خودتون رو در مسیر اشتباهی بکار گرفتین که افزایش فروشتون هیچ کمکی نخواهد کرد و همون آش و همون کاسه . . . .

اگر بدون مشاور حرفه ای، SEO رو ادامه بدین صد در صد ضرر خواهید کرد . . .

من مطمئنم خیلی از فعالیت هایی که الان بدون دانش واقعی سئو دارید انجام میدین، بر اساس حدس و گمان و سرچ هایی هست که داخل گوگل انجام میدین یا نهایتا یکسری پرسش و پاسخ تلگرامی هست.

تمامی جواب هایی که دریافت میکنید بدون توجه به حوزه کاری شما، منابع شما هستند و یا صرفا شما دارید یکسری مقاله ترجمه شده میخونید . . .

آیا اصلا به این مورد فکر کردین و صد درصد مطمئن هستید ؟

اینکه روی چه کلمات کلیدی و روی چه حوزه ای از بیزینس کار کنید که برای شما پولساز باشد و خیلی سریع ازش نتیجه بگیرید ؟

نمیشه این تضمین رو داد مگراینکه تحلیل داده هارو بلد باشی و حتما ابزاری توسعه داده باشی که این نکات رو بهت بگه که میتونید در انتهای این صفحه ابزار حرفه ای مارو که مربوط به اینکار هست رو مشاهده کنید و فرایند کار کردنش و تحلیل دیتاهاش رو ببینید.

خدمات من در زمینه مشاوره سئو چیست ؟

در این پخش پروپوزالی رو کامل به همراه توضیحات آماده کردم برای سایت هایی که در حال فعالیت هستند ولی سایت هایی هم که تازه تاسیس هستند نسبتا از همین پروپوزال استفاده میکنیم با کمی جابجایی مراحل

متن پروپوزال جذب مارکتینگ (برای دانلود پروپوزال کلیک کنید)

وضعیت سئو سایت خودتون رو مقایسه کنید !

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه

من مرتضی عظیمی هستم مدیر سایت جذب مارکتینگ که در حوزه آموزش فعالیت میکنم و همچنین با شرکت هایی مثل Nobat.ir، استارت آپ کمدا (شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپ) در زمینه سئو و بهبود کانورژن سئو همکاری دارم، حتی صد در صد مواردی که در این پروپوزال آورده شده را هنوز داخل پروژه ها پیاده سازی نکردیم، ولی میتونید نتایج رو مشاهده کنید.

دلیل ارسال پروپوزال برای شما :

از اونجایی که سئو دیگه به تولید محتوا و لینک سازی ختم نمیشود و از همه مهمتر باید سئو رو به سبکی انجام بدیم که نرخ تبدیل بالاتری داشته باشیم و از تعداد بازدید کننده هایی که به سایت ما وارد میشوند، تعداد بیشتری به کاربر یا خرید منجر شود، پس باید خیلی حرفه ای تر و با دید بازاریابی به سئو نگاه کنیم. تا شما با هزینه های بهینه تر بتونید بازخورد خیلی بهتری از سئو بگیرید و اگر 5 دقیقه وقت بذارید و تا انتهای این پروپوزال مطالعه کنید، مدل و استراتژی های جدید سئو را به استناد تجربیاتم براتون کامل توضیح دادم.

در انتهای پروپوزال شرایط مشاوره تخصصی رو توضیح دادم

آنچه در مشاوره سئو دریافت میکنید : سئو جدید به چه صورت هست و شامل چه مواردی میشود ؟

از اونجایی که سایت شما در حال فعالیت هست من مراحل بهبود سئو رو طبق پروژه ی شما نوشتم و اگر پروژه ای ابتدای کارش باشد بدون شک فرایند کار خیلی متفاوت خواهد بود.

  • بهبود سئو تکنیکال
  • بهینه سازی بودجه خزش
  • کیورد ریسرچ طبق استراتژی خوشه محتوا و سفر مشتری (قیف فروش)
  • بهینه سازی ساختار و معماری سایت و محتوا
  • بهینه سازی استراتژی لینک سازی داخلی
  • بررسی وضعیت رشد خوشه محتوا و رشد کانورت ( ابزار تخصصی به زودی/حتما توضیحات این بخش رو مطالعه کنید تا با ملاک های سئو پولساز آشنا بشید )

نکته خیلی مهم : نمونه کارها و وبمسترهایی که ارسال شده را نمیتوان فقط با بهبود یک بخش در نظر گرفت (احتمال آپدیت و . . . هم بوده ) اما در کل طبق دلایل گفته شده این فعالیت ها در رشد پروژه تاثیر مثبت داشته اند.

 

مشاوره حرفه ای seo بهبود سئو تکنیکال

یکی از ایراد های خیلی صدمه زننده در سایت ها و بخصوص سایت های ایرانی عدم رعایت نکات سئو در زمینه سئو تکنیکال هست، به دلیل اینکه اکثر برنامه نویس ها بدون توجه به سئو ساختار سایت رو طراحی میکنند که موضوع طبیعی هست چراکه دانش سئو ندارند و همین موضوع مهم که اصل و اساس سئو هست، جلوی رشد شمارو خواهد گرفت یا خیلی کند میکند.

برای مثال:

وضعیتی که از وبمستر سایت زیر مشاهده میکنید بعد از تغییر سئو تکنیکال سایت یکی از مشتریان ما بوده که بهمون اعتماد کردند، همونطور که میبینید فقط با بهبود ساختار سایت شاهد چه تغییرات و رشدی خواهید بود. (به کمک استراتژی در انتها گفته شده تونستیم متوجه بشیم که تغییرات فنی باعث رشد پروژه شده)

راهکار من ؟

بعد از مدت هایی که در زمینه سئو فعالیت کردم تونستم چک لیستی از سئو فنی رو جمع آوری کنم که در عین سادگی پیاده سازی نتایج خیلی مهمی رو به دنبال خواهد داشت که در صورت تمایل همکاری بعد از بررسی و آنالیز وبسایت شما چک لیست بهینه طبق وبسایت شما آماده شده و در اختیارتون قرار داده خواهد شد.

مشاوره حرفه ای seo بهبود سئو تکنیکال

مشاوره تخصصی سئو : بهینه سازی بودجه خزش یا crawl budget optimization

موضوعی که شاید خیلی کم بهش توجه شده، بهینه سازی بودجه خزش هست و بهتره با یک سوال این مبحث رو شروع کنیم.

بودجه خزش چیست ؟

گوگل برای بررسی و رتبه بندی سایت ها، آنهارو با استفاده از خزنده ها، کرال میکنه و داخل دیتابیس گوگل ذخیره خواهد شد، به دلیل حجم زیاد اطلاعات و سایت ها برای هر وبسایت بر اساس فعالیتی و وضعیتی که داره بودجه ای رو براشون مشخص میکنه. بهینه سازی بودجه خزش در صورتی کامل و اصولی انجام شود برای سایت های بزرگ که مدتی از فعالیتشون گذشته بطور چشم گیری باعث رشد و افزایش بازدید (افزایش رتبه) خواهد شد.

چه عواملی روی بودجه خزش تاثیر دارند ؟

  • تعداد و نسبت پیج زامبی ها به صفحات قدرتمند سایت (پیج زامبی : صفحاتی که از نظر سئو ضعیف هستند)
  • استراتژی لینک سازی داخلی سایت و تعداد صفحات یتیم سایت (که استراتژی پیشنهادی ما لینک سازی هرمی طبق خوشه محتوا و لینک سازی عنکبوتی هست)
  • فعالیت سایت از نظر بروزرسانی (اضافه کردن محتوا و بروزرسانی محتوا)
  • ارور های سایت
  • سرعت سایت
  • نرخ کلیک

از کجا میتونیم بهینه سازی بودجه خزش رو رصد کنیم ؟

در سرچ کنسول، در قسمت crawl stats  3 قسمت داریم که هر 3 بخش رو کامل مرور میکنیم:

در این بخش نمودار لینک ها تاثیر گذار هستند و میتونیم وضعیت لینک سازی داخلی و بیرونی رو بررسی کنیم که این پروژه لینک سازی خیلی ضعیف بوده و در حال بهبود هست .

مشاوره تخصصی سئو : بهینه سازی بودجه خزش یا crawl budget optimization

در این نمودار تعداد صفحات و منابع سایت اثر میذارند که همینطور میبینید بهبود داده شده و تعداد زیادی از پیج زامبی ها و صفحات بی ارزش حذف شدن.

مشاوره تخصصی سئو : بهینه سازی بودجه خزش یا crawl budget optimization

و در نمودار آخر میتونیم وضعیت سرعت سایت رو چک کنیم .

مشاوره تخصصی سئو : بهینه سازی بودجه خزش یا crawl budget optimization

نظر کارمند گوگل (john mueller) در مورد بودجه خزش

نظر کارمند گوگل (john mueller) در مورد بودجه خزش

برای مثال

بعد از افت رتبه و بازدید شدید یکی از دوستان که همکاری رو آغاز کردیم، به دلیل ساختار سایت نسبتا خوب و تعداد صفحات خیلی زیاد و قدمت زیادی که سایت داشت. دیدم خیلی بهتره روی بهینه سازی بودجه خزش فعالیت کنیم  که با بهبود تعداد صفحات سایت و سرعت سایت، نمودار زیر رو رقم زدیم : (با مشاهده این نمودار ارزش بودجه خزش رو بهتر متوجه خواهید شد)مشاوره تخصصی سئو : بهینه سازی بودجه خزش یا crawl budget optimization

مشاوره حرفه ای سئو در زمینه کیورد ریسرچ و تدوین استراتژی خوشه محتوا و سفر مشتری

2 تا از مهمترین استراتژی های سئو، خوشه محتوا و سفر مشتری (قیف فروش) هستند که شاید کمتر بهشون توجه شده باشه که علاوه بر رشد سریع و چشمگیر این استراتژی ها، نرخ تبدیل خیلی خوبی رو شاهد هستیم.

و همچنین پیاده سازی این 2 استراتژی به برندینگ بیزینس کمک زیادی خواهد کرد. جالبه بدونید مبحث خوشه محتوا در سال 2016 توسط شرکت hubspot پیشرو در دیجیتال مارکتینگ و اینباوندمارکتینگ مطرح شد که در ویدئو زیر میتونید ارائه یکی از کارمندان این شرکت رو مشاهده کنید. (ویدئو مربوط به سال 2017 هست که خوشه محتوای مفهومی ارزش بیشتری نسبت به موضوعی پیدا کرده است)

 

مثالی از استراتژی خوشه محتوا

تصویر وبمستر زیر یکی از پروژه ها هست که فاز اولیه استراتژی خوشه محتوا انجام شده (کیورد ریسرچ، تولید محتوا، لینک سازی داخلی) و به تازگی فاز دوم خیلی کاملتر و قوی تر استارت خورده. (همونطور که میبینید، عرض 6 ماه از روزانه 200 کلیک به روزانه 8000 کلیک رسیدیم)

مشاوره حرفه ای سئو در زمینه کیورد ریسرچ و تدوین استراتژی خوشه محتوا و سفر مشتری

موضوع مهمی که باید بهش توجه کنیم اینه که ما علاوه بر استراتژی خوشه محتوا، فرایند سفر مشتری رو هم در نظر بگیریم تا مخاطبان در هر مرحله از سفر مشتری بودن رو جذب کنیم.

  • مشکلات و سوالات قبل از خرید مشتری
  • سرچ در مورد لیست قیمت و انواع مدل
  • سرچ با کلمه ی خرید

مثال عملی :                            

  • دیجیتال مارکتر کیست ؟
  • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

این یکی از مثال و استراتژی هایی هست که داخل سایت شخصی خودم جذب مارکتینگ پیاده سازی کردم و بازخورد خیلی خوبی ازش داشتم. مطمئنم برای هر بیزینسی این تولید محتوا شدنی هست و برای بیزینس هایی که میخوان پیشرو در صنعت خودشون باشند لازم هست.

مثال تئوری

  • لنت ترمز 206 بعد از چند کیلومتر عوض میشود ؟
  • لیست قیمت لنت ترمز 206
  • خرید لنت ترمز 206

این مثال تئوری هست و با یک کیورد ریسرچ ساده نوشته شده ولی برای پیاده سازی دقیق به بررسی خیلی بیشتری نیاز داریم.

چرا با این استراتژی ها پیش بریم ؟

  • با کمک استراتژی خوشه محتوا به راحتی خودمون رو به گوگل اثبات میکنیم و خیلی سریعتر از سایر روش ها در حوزه کاری ورودی دریافت میکنیم.
  • مخاطبان خودمون رو قبل از خرید و حتی تا بعد از خرید با محتواهای (سئو شده) همراهی میکنیم.
  • بدون شک سایتی که به این شکل کاربران خودش رو ساپورت میکنه به راحتی لیاقت معرفی توسط کاربران به دوستان و اطرافیان هست.

مشاوره SEO در زمینه بهینه سازی ساختار و معماری سایت (محتوا)

احتمال خیلی زیاد شما با مبحث تجربه کاربری آشنا دارید و گوگل هم بعد از الگوریتم رنک برین ارزش این فاکتور را به طرز قابل توجهی در رتبه بندی ها اثر داد.

یکی از مباحث مهم که شاید سایت های ایرانی کمتر بهشون توجه میکنن معماری و ساختار سایت هست که علاوه بر بهبود تجربه کاربری، ربات های گوگل رو به صورتی هدایت میکنیم تا ارزش صفحات و مفهوم بخش های مختلف سایت رو به خوبی درک کند تا هم از نظر موضوعی هم از نظر مفهومی به سایت ما در حوزه کاری اعتبار ببخشد .

یکی از موفق ترین استراتژی ها که امروزه در جهان مطرح است، استراتژی خوشه محتوا هست که در بخش قبلی در موردش صحبت کردیم ولی بصورت خلاصه معماری سایت شامل موارد زیر میشود :

  • ساختار منو
  • فوتر
  • سایدبار
  • دسته بندی مطالب
  • دسته بندی فروشگاه

مشاوره بهینه سازی استراتژی لینک سازی داخلی در سئو

همونطور که تا الان صحبت کردیم، ترکیب همه ی این موارد میتونه نتیجه بخش باشه و هر بخش که به خوبی انجام نشود، رشد کمتری رو شاهد خواهیم بود و در بعضی مواقع اصلا رشد نخواهیم کرد !

لینک سازی داخلی یکی از مهمترین مباحث سئو داخلی و در عین حال ساده هست که نتایج خیلی خوبی رو به همراه خواهد داشت. و هرچه بتونیم ساختار و استراتژی بهتری داشته باشیم طبیعتا نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

برای مثال :

به کمک استراتژی عنکبوتی برای گوگل خوشه محتوا رو از نظر موضوعی و مفهومی مشخص میکنیم و همچنین محتواهای مرتبط و مورد نیاز کاربر رو در اختیارش قرار میدیم. و به کمک استراتژی لینک سازی هرمی ساختار و معماری سایت رو مشخص میکنیم که قبلا در موردش صحبت کردیم.

مهمترین بخش مشاوره حرفه ای سئو جذب مارکتینگ  : بررسی وضعیت رشد خوشه محتوا و رشد کانورت

به جرئت میتونم بگم سئو که به افزایش فروش ختم نشود، هیچ ارزشی ندارد و حتی به بیزینس هم لطمه میزند. (هزینه، زمان، منابع)

اما اگر بیایم نرخ تبدیل تک تک صفحات را توسط گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر بررسی کنیم و در نهایت خوشه محتوا هارو از 2 بخش بررسی کنیم، میتوینم ادعا کنیم که سئو پولسازی داشتیم.

1)بررسی رشد خوشه محتوا ها در بازه های چند ماهه

بر فرض مثال در استراتژی ها ما 5 خوشه محتوا داریم، میتونیم به کمک دیتا ها بررسی کنیم وضعیت رشد خوشه ها و همچنین مقایسه خوشه ها، که از این دیتاها نقشه راه برای ما خیلی واضح تر خواهد شد (مثال در انتهای توضیحات قرار داده شده)

2)بررسی نرخ کانورت خوشه ها

مهمترین هدف یک بیزینس، کانورت و افزایش فروش هست که به کمک ست کردن هدف در آنالیتیکس و ادغام این اطلاعات با گوگل وبمستر میتونیم تعیین کنیم که نرخ تبدیل کدوم یک از خوشه های محتوا بیشتر هست تا با سرمایه گذاری بیشتر، پول بیشتری بسازیم و خوشه هایی که نرخ تبدیل پایین تری رو دارند از نظر call to action و خیلی از موضوعات دیگه که مرتبط به کانورت هست بهبود بدیم .

چرا این استراتژی مثل طلاست ؟

تصور کنید شما وضعیت خوشه ها و سئو سایت و همچنین نرخ کانورت رو بررسی نکنید. تمام فعالیت های شما بر پایه شانس خواهد بود !

شانستون بگیره در خوشه ای که رشد بیشتری داره و ترند شده تولید محتوا رو ادامه بدین و ترافیک بیشتری رو جذب کنید !

شانستون بگیره و صفحاتی که خوشه محتوایی که کانورت خوبی داره رو شاخ و برگ بدین !

شانستون بگیره بفهمید چه خوشه ای نرخ تبدیل پایینی داره و برید سراغ تغییر پیشنهادات برای کانورت و بهبود پارامتر ها

مثال : یک نمونه عملی

این ابزار فعلا در حال توسعه هست و استراتژی اختصاصی هست که در حال پیاده سازی اون هستیم برای همین امکان ارائه آمار دقیق را فعلا ندارم اما با تصویری که از گزارش نهایی گرفته شده (عکس طبق موارد گفته شده تار میباشد)

مهمترین بخش مشاوره حرفه ای سئو جذب مارکتینگ  : بررسی وضعیت رشد خوشه محتوا و رشد کانورت

به کمک این گزارش وضعیت 2 بازه زمانی را از نظر رشد خوشه های محتوایی و کانورت باهم مقایسه میکنیم که همونطور گفتیم نقشه راه و نقاط قوت و ضعف سئو رو مشخص میکنه

سئو خارجی و لینک سازی چطور ؟

سئو خارجی هم بخشی از سئو هست گرچه از نظر گوگل فقط فعالیت در شبکه های اجتماعی درست هست و سایر موارد رو اشتباه میدونه.

الان هم استفاده از لینک سازی که کاملا غیراصولی هست رایج هست که میتونید به راحتی مشاهده کنید بعد از هر آپدیت، سایت های به این سبک دچار افت رتبه شدید شدند.

اما سئو تکنیکال و محتوا در بهترین حالت خودش و بعد لینک سازی کاملا اصولی (که زمانبر بوده) میتونه به شما کمک کنه تا رشد همیشگی رو تجربه کنید و درگیر پنالتی نشید.

اگر شماهم فقط به سئو خارجی تکیه کرده باشید بعد از هر آپدیت احتمال افت رتبه خواهید داشت و اطلاعیه و صحبت های 1 اگوست هم گواه این موضوع هستند و همینطور خود گوگل به تازگی (تیرماه 98) وبلاگی در سایت خودش منتشر کرد و از اهمیت محتوا و سئو داخلی صحبت کرد که لینک وبلاگ رو براتون آوردم.

https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html?m=1

مشاوره 2 ماهه تخصصی سئو داخلی

احتمال داره با مطالعه این پروپوزال و نتایجی که مشاهده کردین تصمیم دارید کاملا تخصصی و حرفه ای فعالیت رو شروع کنیم و من به عنوان مشاور همراه شما باشم تا 5 موردی که گفته شده رو کامل پیاده سازی کنیم تا نتایج شما در پروپوزال های بعدی من جای داشته باشه .

تعداد جلسات و جزییات مشاوره

بعد از شروع همکاری وبسایت شما در فاز های جداگانه بررسی خواهد شد و برای هر مرحله نقشه راه با جزییات آماده میشود: در هر بخش بعد از بررسی ها و آنالیز کامل سایتتون، در قالب pdf نکاتی براتون ارسال خواهد شد که پیاده سازی کنید و استراتژی خوشه محتوای شما در قالب فایل اکسل که مشخص شده باشد خوشه ها به چه صورت هست برای شما ارسال خواهد شد و برای توضیحات و بررسی های بیشتر جلسات حضوری خواهیم داشت.

2 جلسه حضوری 1.5 الی 2 ساعت در 2 ماه خواهیم داشت تا بصورت حضوری بیشتر در مورد بیزینس و وضعیت سایتتون صحبت کنیم و با بیزینستون بیشتر آشنا شده باشم تا در کیورد ریسرچ و تعیین استراتژی ها تسلط بیشتری روی حوزه کاری شما داشته باشم.

در صورت نیاز 1 بار در هفته (به مدت 0.5 الی 1 ساعت ) مشاوره تلفنی : در صورتی که نیاز به صحبت در مورد فایل ها و نقشه راه های ارسالی بود و درگیر ابهام شدین، میتونیم تلفنی جلسه ای داشته باشیم تا اون مبحث رو جمع بندی کنیم.

تعرفه و هزینه سرمایه گذاری مشاوره تخصصی سئو داخلی

مبلغ هر بخش از مشاوره سئو پایین ذکر شده که هزینه کامل و حرفه ای مشاوره سئو 4 میلیون تومان هست (مجموع هر بخش 7 میلیون : پکیج کامل شامل 3 میلیون تخفیف میباشد)

دلیل تخفیف مشاوره تخصصی سئو جذب مارکتینگ

زمانی که تمام پروژه و مشاوره زیر نظر من باشه به خیلی از بخش ها باهم همپوشانی دارند و همزمان انجام میشوند در نتیجه تخفیف کلی بدلیل این همپوشانی بوده

برای مثال: زمانی استراتژی خوشه محتوا را تدوین میکنم همزمان معماری سایت رو هم بهبود میدم در نتیجه فعالیت ها کمتر خواهد شد.

اما اگر نیاز داشته باشید فقط یکی از موارد گفته شده رو انتخاب کنید هزینه بهبود هر بخش بصورت تکی به شکل زیر میباشد :

بهبود سئو تکنیکال سایت : 1 میلیون تومان

بهینه سازی بودجه خزش : 1 میلیون تومان

کیورد ریسرچ و استراتژی خوشه محتوا و سفر مشتری : 2 میلیون تومان

بهینه سازی ساختار و معماری سایت + بهینه سازی استراتژی لینک سازی : 1 میلیون تومان

بررسی وضعیت رشد خوشه محتوا و رشد کانورت : 2 میلیون تومان

برای تایید پروژه شما برای هر بخش بصورت مجزا باید تماس بگیرید

تصور کنیم شما درخواست بررسی وضعیت نرخ کانورت سایتتون رو دادین اما استراتژی شما طبق خوشه محتوا نبوده، طبیعی هست نمیتونید از این بخش مشاوره بصورت مجزا استفاده کنید

شرایط پرداخت 

در ابتدای شروع همکاری

راه ارتباطی با من 

شماره تماس : 09211827107 مرتضی عظیمی

ایمیل : Morteza.azimi1375@yahoo.com

درباره مرتضی عظیمی
حاصل عشق و علاقه ی من به دیجیتال مارکتینگ و روانشناسی جذب مارکتینگ شد❤️ اعتقاد دارم بازاریابی یعنی ایجاد حس خوب در مشتری و دارم برای این اعتقاد تلاش میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *