1. آموزش دیجیتال مارکتینگ
  2. سئو
  3. تحقیق کلمات کلیدی
  4. آموزش سئو سریع (نیچ مارکتینگ 100% موفق در SEO)

آموزش سئو سریع (نیچ مارکتینگ 100% موفق در SEO)

سئو سریع (آموزش نیچ مارکتینگ 100% موفق در SEO)

چطور سریعتر در گوگل پیشرفت کنیم ؟

بنظر من برای رشد سریع در دیجیتال مارکتینگ و سئو بهترین راهکار نیچ مارکتینگ هست.به معنای این هست یکی از حوزه های کاری که رقبا کمتر بهش توجه کردن و بازار نابی هست واسمون تمرکز کنیم و بصورت تخصصی در همون زمینه فعالیت کنیم که در دوره سئو جذب مارکتینگ هزاران استراتژی متفاوت برای نیتچ مارکتینگ بر اساس تازه تاسیس بودن سایت، فعالیت های قدیمی سایت، بودجه کم یا بودجه درست و حسابی واسه سئو استراتژی های متفاوتی رو بررسی کردیم.
چندین مزیت داره که بخوام تیتر وار اشاره کنم شامل :
رشد سریع
تسلط کامل بر دغدغه های کاربران
متخصص دیده میشویم

مهمترین نکته ای که بعد از آموزش سئو آکادمی جذب مارکتینگ باید یاد بگیرید اینه که هوشمندانه فعالیت کنید تا با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن نتایج ارزشمندی رو کسب کنید و اینطور نباشه که درگیر هزینه های الکی و بعد از 6 ماه بدون ورودی قابل چشمگیری باشید و کلمات کلیدی هم در صفحه 3 یا 2 گیر کرده باشن ! پس چیزی که در سئو مقدماتی باید یاد بگیرید اینه که اگر دیدگاه های اشتباهی در مورد سئو دارید رو کنار بذارید و به سئو به عنوان یک ابزار بازاریابی نگاه کنید. (حتی اگر سایت به فرمت وبلاگ دارید که میخواید بازدید رو افزایش بدین که از تبلیغات استفاده کنید بازهم باید بگم همین روش موفق هست)

یکی از بهترین فاکتور ها که در سئو هم تاثیر میذاره بخش متخصص دیده میشوید هست، مثلا اگر یک سایت فقط در زمینه مد و پوشاک فعالیت کنه خیلی بهتر از اینه که در مورد مد و سلامت صحبت کنه !
که به این موضوع میگیم تجمع محتوا و این عامل باعث میشه ما در چشم کاربران به عنوان متخصص همون حوزه شناخته بشیم و به برندینگ ماهم کمک میکنه (از طرفی هم گوگل عزیز رو داریم و برای سئو هم دغدغه ای نداریم)

من همیشه این مثال رو میزنم میگم شما اگر قرار باشه یک پروژه لینک بیلدینگ واسه سایتتون داشته باشید بین 2 شخصی که پروفایل هاشون به شکل زیر هست کدوم رو انتخاب میکردین ؟

نفر اول : استراتژیست لینک بیلدینگ
نفر دوم : لینک سازی، طراحی سایت، تولید محتوا، دولوپر

طبیعی هست که کدوم یک دیدگاه مثبتی بهتون میده و شما به نفر اول بیشتر اعتماد میکنید در مرحله ی اول بخاطر اینکه فقط تخصصی در همون زمینه داره فعالیت میکنه و اگر یک پروژه تستی باهاش کار کردین و پروژه رو خوب پیش برد، همکاری رو بلند مدت میکنید.
گوگل رو هم همینطور در نظر بگیرید! زمانی یک سایت تازه تاسیس هستید و تازه فعالیت خودتون رو شروع کردین در مرحله اول رسالت شمارو درک میکنه که بر اساس محتوا و مفهومی هست که داخل سایت پیاده سازی کردین و . . .

نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه ای چیست ؟!

نیچ مارکتینگ چیست

نیج مارکتینگ یا بازاریابی گوشه ای یکی از روش های بازاریابی هست که که به نظر من اهمیت بالایی در دیجیتال مارکتینگ دارد

چون اگه درست اجرا شود در مدت زمان کوتاهی رشد خیلی خوبی خواهید داشت.

در این شیوه بازاریابی بر بخش کوچکی از بازار کار که توسط رقبا و دیگر صاحبان کسب و کارها نادیده گرفته شده تمرکز میشود

برای مثال چند سال پیش من به یه شرکت مشاوره میدادم، این شرکت در زمینه خدمات خانگی فعالیت داشت

من پیشنهاد دادم این شرکت برای شروع روی خانم معلم ها (فرهنگی ها) تمرکز کند.

برای اینکه این قشر در مسایل خانگی کمی مشکل دارند(وقت ندارن از اونجایی که مادر خودم فرهنگی هست میگم )

خیلی عالی تره اگه بازار هدفی تعیین کنین که بهشون کمتر توجه شده که اینکار گونه ای پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی هست.

چرا نیچ مارکتینگ و بازاریابی گوشه ای ؟!

خب شاید دارین میگین این شیوه تعیین بازار هدف چه فایده ای دارد؟!

باید بگم میدونین کجاها میتونید این افراد رو پیدا کنید! چه رفتاری دارند! مشکلشون چی هست! اگر جواب رو میدونید پس خیلی راحت میدونین چه محتوایی براشون تهیه کنید و اینکه کجا تبلیغ کنید و کمپین طراحی کنید

طبق مثال اول این پست که بازار هدفی پیشنهاد دادم فرهنگیان بود

اینجوری میدونید که بهتره زمانی که حقوقشون دریافت میشه واسشون تخفیف بذارین یا کمپین تبلیغاتی طراحی کرد

میدونید که در مدارس بهشون دسترسی دارین و از دغدغه هاشون خبر دارین و میتونین از این مسائل با نبوغ خودتون مورد استفاده قرار بدین

حالا هرچی بتونید این بازارهدف کوچک و کوچک تر کنید

مثلا با تعیین رده سنی در یک بازارهدف باز دغدغه هارو دقیق تر و خاص تر درک میکنین و محتوا یا تبلیغ هدفمند تری ارائه میدین

در نهایت میفهمید، چطوری، کجا(چه رسانه ای )،در چه زمانی و حتی با چه گویشی(خودمونی ، رسمی و . . .) خودتون رو معرفی کنید و محصولات(یا خدمات) ارائه بدین.

اینجوری خیلی هدفمند تر عمل میکنین، هزینه هاتون به شدت کاهش پیدا میکنه ( در صورتی فروش بسیار عالی ای خواهید داشت )

شاید دارین میگین من کل بازار رو میخوام! اونهمه مشتری رو از دست بدم که چی ؟!

من از شما هم میپرسم برای بازاری که خیلی بزرگه چه محتوایی میخواین تولید کنین ؟!

چطوری محصول یا خدمات رو معرفی کنیم!؟ از چه مزیتی صحبت کنیم و بگیم برای کدوم دغدغه شما مناسبه ؟!

(اگه بودجه زیادی دارین واسه شروع(حداقل 1 میلیارد) که میتونین بازار بزرگی داشته باشین)

یک موضوع مهم 

یکی از مهمترین بخش نیچ مارکتینگ این هست که شما بازار هدفی رو انتخاب کنید که رقبا بهش توجه نکردند ( یا کمتر توجه شده)

2 راز بازاریابی گوشه ای در دیجیتال مارکتینگ

 

 

1)انتخاب محتوای هدفمند(تعیین استراتژی محتوا)

محتوا هدفمند در نیچ مارکتینگ

 

در این بخش میخوام بگم که زمانی که بازارهدف خودتون رو تعیین کنین میتونین به راحتی طبق دغدغه های اون ها محتوا تولید کنین(برای شروع از آموزش بازاریابی محتوا استفاده کنین)

ولی باید بگم که تولید محتوا بدون تحقیقات قبلی تاثیر خیلی کمی در جذب بازار هدفتون داره

یعنی چی ؟!

خب بهترین راه اینه که شما برای تولید محتوا اول داخل گوگل در مورد موضوع مورد نظرتون سرچ کنین

و از پیشنهاد های گوگل به راحتی میتونین محتوای اون موضوع رو تولید کنین

برای درک بهتر 6 اصل پایه ای بازاریابی محتوا رو مطالعه کنین

تعیین محتوا در نیچ مارکتینگ

 

 

2)انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو

 

سئو در نیچ مارکتینگ

تعیین کلمه کلیدی در سئو موضوع بسیار مهمی هست

حالا بخوایم طبق نیچ مارکتینگ کلمات کلیدی رو انتخاب کنیم

بهترین کار اینه که بعد تحقیقات روی محتوا کلمات کلیدی رو انتخاب کنیم که رقابت تو اون کلمه خیلی کم باشه! که در صفحه آموزش سئو میتونید مطالب کامل بخش تحقیق کلمات کلیدی رو ببینید.

6 گام برای نیچ مارکتینگ

1)نوشتن بازار هدف

2)خصوصیات مشتری های خود را بنویسید

3)تعیین برنامه و چشم انداز

4)محصولات و خدمات خود را طبق استراتژی روی بازار هدف تست کنید

5)اطلاعاتی که از تست هاتون استخراج شده رو تحلیل و برسی کنید

6)شروع به بازاریابی نهایی کنید

ویدئو های آموزشی مرتبط :

سئو چیست (تعریف جدید سئو)
انواع سئو و بهینه سازی سایت
تغییرات جدید الگوریتم گوگل
سئو چطور کار میکنه
شروع در سئو و مسیر اولیه
نحوه ثبت نام در گوگل وبمستر جدید

نوشتهٔ پیشین
سئو چیست (تعریف جدید سئو : 8 دقیقه)
نوشتهٔ بعدی
سئو چطور کار میکنه ؟ (آشنایی با نحوه کار گوگل)

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    وقتی بازدید کننده تو کلمه خیلی کمه مزیت محسوب میشه که کسی اونو جستجو کنه بیاد تو سایت ؟

    پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      مارس 3, 2020 3:00 ب.ظ

      سلام حمید جان
      در آموزش بعدی در مورد استراتژی های خوشه محتوا صحبت کردم
      اگر شما روی تعداد زیادی کلمه کلیدی بلند (لانک تیل) رتبه کسب کنید، با اینکه این کلمات ورودی نسبتا پایین تری به کلمات 2 سیلاب یا تک سیلاب دارند.
      اما شما در کلمات بلند بازدید هدفمند کسب کنید و نیت کار مشخص هست
      دوم اینکه رقابت خیلی پایین تره
      و سوم اینکه مجموع این بازدید ها که مرتبط به حوزه کاری شما هستند باعث میشه شما راحت تر روی کلمات کلیدی پررقابت و سخت تر رتبه بگیرید

      پاسخ
  • سلام من تازه با سایتت آشنا شدم ، یه سوال ازت داشتم ببین من همین کارو کردم مثلا رفتم تو گوگل ادورز و کلماتی که تو ماه بین 10 تا 100 تا سرچشون بود رو پیدا کردم و یه محتوای کاملا سئو شده (بایواست سئو) و خوب بدون کپی و اینا با رعایت تمام نکاتش نوشتم که حدود 1000 کلمه هم شد اما چند روز بعد از اینکه اونو تو گوگل سرچ کنسول ثبت کردم صفحه ی اول رتبه ی 8 رو گرفت ، لطفا چند تا راه نشون بده که بتونیم رتبه ی یه مقاله رو بالاتر ببریم یعنی خوب مقاله ها که همون اول رتبه ی یک نمیشن بعدش یه کارایی میکنن که رتبه شون بالاتر میاد اینارو بگو

    دمت گرم

    پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      آگوست 22, 2020 2:54 ب.ظ

      سلام محمدرضا جان
      فعالیت هایی برای تقویت مقاله ها شخصا انجام میدم و نتیجه های خیلی خوبی ازشون گرفتم :
      1) آپدیت مقاله 2 ماه یا 3 ماه یکبار (با اضافه کردن یک پاراگراف و چند عکس، اگر ویدئو یا فایل صوتی در آپدیت محتواهای قدیمی باشه که خیلی عالی تر میشه)
      2) لینک سازی داخلی : لینک سازی عنکبوتی و هرمی در مقالات ، لینک سازی در سایدبار (سایت خودمون : داخل سایت ها دقت کنی پر بازدید ترین مطالب یا محبوب ترین مطالب هست که برای قدرت بخشیدن به مهمترین مقالاتشون هست، نوشته های جدید هم برای ایندکس کردن سریعتر مطالب جدید هست)
      3) فعالیت در شبکه های اجتماعی و انجمن های مرتبط با سایت خودم لینک سازی (به عنوان منبع از خودم و مقاله یاد میکنم)

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

عضویت ویژه

با تهیه عضویت ویژه در هر شاخه ای از سئو که نیاز دارید میتونید به ویدئوهای کامل اون دسته بندی دسترسی داشته باشید.

با اضافه شدن آپدیت هم به همه ی مطالب دسترسی خواهید داشت.

برای خرید اینجا کلیک کنید

فهرست