سبد خرید شما خالی است.

  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج

سبد خرید شما خالی است.

  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
وبلاگ ها و آخرین مقالات دیجیتال مارکتینگ
صفحه اصلی سئو گزارش Links در سرچ کنسول جدید گوگل
سئوسرچ کنسول

گزارش Links در سرچ کنسول جدید گوگل

مرتضی عظیمی آوریل 13, 2020 0 دیدگاه ها

فهرست این صفحه

    • 0.1 گزارش Links در گوگل وبمستر جدید
  • 1 نحوه استخراج اطلاعات گزارش Links
  • 2 اطلاعات موجود در گزارش Links
    • 2.1 · دامنه‌های لینک‌شده برتر؛
    • 2.2 ·  بهترین صفحات لینک‌شده در سایت (لینک های داخلی)؛
    • 2.3 ·  صفحه برتر در لینک‌سازی از سایت مورد نظر؛
    • 2.4 · چه عباراتی به عنوان لینک به سایت شما اشاره دارند؛
    • 2.5 · از یک سایت مورد نظر چه تعداد لینک در سایت شما موجود است؛
    • 2.6 ·  بیشترین صفحات لینک‌شده در دامنه سایت
    • 2.7 · تعداد لینک‌های صفحات شما
  • 3  در آخر

گزارش Links در گوگل وبمستر جدید

 جدیدترین گزارش در سرچ کنسول گزارش Links است. این گزارش اطلاعات بسیار دقیقی را در اختیار وبمستر قرار می‌دهد.

 در واقع لینک‌سازی به عنوان یکی از ترفندهای کلیدی در سئو بهینه‌سازی سایت نتایج جذابی را برای سایت در پی دارد. اما این نتیجه را چگونه ارزیابی کنید.

به منظور درک بهتر نحوه عملکرد لینک‌سازی‌ها به گزارش‌های لینک‌سازی Links در سرچ کنسول نیاز خواهید داشت. به این ترتیب از تعداد لینک‌هایی که به سایت شما داده شده‌است و کیفیت لینک‌سازی سایت نیز مطلع می‌شوید. در تصویر زیر نمایی از این گزارش را مشاهده می‌کنید.

نحوه استخراج اطلاعات گزارش Links

 به منظور دستیابی به گزارش لینک‌سازی‌ها در تصویر بالا روی گزینه import external links کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه می‌توانید از میان دو گزینه More External Links و latest links گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 More External Links درواقع فهرستی از سایت‌هایی که به شما لینک خارجی داده‌اند را نشان داده، در حالی‌که گزینه بعدی آخرین سایت‌هایی که به شما لینک خارجی داده‌اند و توسط گوگل شناسایی شده‌اند، نمایش داده می‌شوند.

نحوه استخراج اطلاعات گزارش Links

اطلاعات موجود در گزارش Links

در این گزارش اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما گذاشته می‌شود که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم.

· دامنه‌های لینک‌شده برتر؛

اطلاعات موجود در گزارش Links

این دامنه‌ها شامل سایت‌هایی می‌شوند که بیش از سایرین به سایت شما لینک داده‌اند. این فهرست بر اساس تعداد لینک‌های رد و بدل شده، مرتب شده‌است.

در این قسمت لینک‌های مورد قبول را تأیید کنید. اگر با یک سایت ناآشنا و یا نامناسب مواجه شدید، می‌توانید سایت مورد نظر را حفظ کنید.

 این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است سایت‌هایی موجود در فهرست با کاربری سایت شما هم راستا باشند.

·  بهترین صفحات لینک‌شده در سایت (لینک های داخلی)؛

 صفحاتی که بیشتر از سوی دیگر سایت‌ها لینک دریافت کرده‌اند، در این بخش نمایش داده می‌شوند.

پس از مشاهده لینک‌های موجود در فهرست می‌توانید، تأیید کنید که لینک‌های موجود در فهرست همان لینک‌هایی هستند که انتظار مشاهده آنها را داشتید.

·  بهترین صفحات لینک‌شده در سایت (لینک های داخلی)؛

·  صفحه برتر در لینک‌سازی از سایت مورد نظر؛

در این بخش تعداد لینک‌های دریافتی از سایت مورد نظر مشخص می‌شود.

اگر لینک‌های موجود در این بخش سودمند هستند به صفحاتی که این لینک‌ها را دریافت کرده‌اند، توجه کنید.

اگر لینک‌ها کلاهبرداری و نامعتبر است. این لینک‌ها را از بین ببرید.

· چه عباراتی به عنوان لینک به سایت شما اشاره دارند؛

با مشاهده این عبارات در می‌یابید که چه اصطلاحات و جملاتی کاربر را به سایت شما فرا می‌خوانند. لینک‌های مربوط به تصاویر به صورت “Empty” نمایش داده می‌شوند. لینک‌های تکراری به صورت تلفیقی نمایش داده می‌شود.

عبارات لینک مورد استفاده را تأیید کنید و در صورتی که این عبارات مورد نظر شما نیستند نیز، می‌توانید آنها را حذف کنید.

آیا سایت‌های دیگر محتوای سایت شما را به درستی بیان کرده‌اند؛ در این صورت می‌توانید این لینک‌ها را تأیید کنید و در غیر این صورت بهتر است محتوای سایت خود را برای مخاطبان تشریح کنید.

· از یک سایت مورد نظر چه تعداد لینک در سایت شما موجود است؛

علاوه بر مشاهده اطلاعات موجود این نکته را در نظر داشته باشید که کاربران از چه طریقی از سایت مبدا به سایت شما راه پیدا کرده‌اند.

·  بیشترین صفحات لینک‌شده در دامنه سایت

این تعداد میزان لینک‌سازی‌های داخلی سایت را نشان می‌دهد. با مطالعه این اطلاعات در می‌یابید کدام سایت‌ها یا چه نوع سایت‌هایی به یک صفحه مشخص از سایت شما علاقه‌مند شده‌اند. اگر این سایت‌ها از نظر شما اهمیت دارند، می‌توانید تعداد چنین موضوعاتی را در سایت خود افزایش دهید تا در آینده لینک‌سازی بیشتری با سایت مورد نظر داشته باشید.

· تعداد لینک‌های صفحات شما

در این قسمت تعداد لینک‌های موجود در صفحات سایت را مشاهده می‌کنید و می‌توانید تأیید کنید که صفحه خانه به خوبی با دیگر صفات سایت لینک شده است.

به این ترتیب به کاربر اجازه می‌دهد که با کمترین تعداد کلیک از صفحه A به صفحه B برسد.

 در آخر

گزارش Links در گوگل وبمستر جدید

 لینک‌سازی از جمله مهم‌ترین اقدامات وبمسترها است که علاوه بر افزایش میزان ترافیک، به واسطه معرفی سایت در دیگر سایت‌ها می‌تواند رضایت کاربران را نیز به همراه داشته باشد.

 کاربر با مشاهده یک لینک‌سازی مسنجم در سایت، اطلاعات خود را در کسری از ثانیه می‌یابد و سایت شما را برای بازدید در نظر می‌گیرد.

به این ترتیب گزارش links  اطلاعات ارزشمند کاری در خصوص کیفیت لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی در اختیار وبمستر قرار می‌دهند.

46
درباره مرتضی عظیمی
حاصل عشق و علاقه ی من به دیجیتال مارکتینگ و روانشناسی جذب مارکتینگ شد❤️ اعتقاد دارم بازاریابی یعنی ایجاد حس خوب در مشتری و دارم برای این اعتقاد تلاش میکنم .
4 ارور رایج Structured Data سرچ کنسول جدید و راهکار های آنقبلی4 ارور رایج Structured Data سرچ کنسول جدید و راهکار های آنآوریل 13, 2020
گزارش Sitelinks Search box در سرچ کنسول جدید گوگلآوریل 13, 2020گزارش Sitelinks Search box در سرچ کنسول جدید گوگلSiguiente

Related Posts

اصطلاحات سئوسئو

Serp چیست؟ و نکات مهم سرپ در سئو

فهرست این صفحه1 تعریف SERP1.1 Serp چه اهمیتی داره؟1.2 بهبود Serp1.2.1 اصطلاحات سئو...

مرتضی عظیمی نوامبر 13, 2019
سئوسرچ کنسول

گزارش Removals در سرچ کنسول جدید گوگل

فهرست این صفحه1 گزارش Removals درگوگل وبمستر2  Removals در سرچ کنسول2.1 استفاده از تگ...

مرتضی عظیمی آوریل 12, 2020

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوره SEO، رایگان شد!

دوره سئو جذب مارکتینگ رایگان شد، کافیه به صفحه محصول بری و فرم رو پر کنی و اطلاعات دوره واست ارسال میشه.

بیش از 60 ویدئو و آموزش در زمینه بهینه سازی سایت.

برای شرکت در دوره، اینجا کلیک کنید
کتابچه و دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش اینستاگرام مارکتینگ (0 تا 100 بازاریابی اکسپلور)
    نمره 4.33 از 5
    0تومان
  • کتاب بازاریابی محتوا برای ذهن مشتری(100 % کاربردی)
    نمره 3.80 از 5
    0تومان
  • آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی در گوگل 0تومان
  • دوره جامع سئو وردپرس (بیش از 50 ویدئو seo)
    نمره 4.58 از 5
    0تومان
  • بهترین کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf (بیش از 130 صفحه) 0تومان
  • لینک سازی هرمی 4 سطحی (لینک سازی چند سطحی) لینک سازی هرمی 4 سطحی (لینک سازی چند سطحی)
    نمره 5.00 از 5
آخرین آموزش های بازاریابی دیجیتال
  • پیدا کردن کلمات کلیدی کانتنت کلاستر ها
    پیدا کردن کلمات کلیدی کانتنت کلاستر ها
    می 1, 2020
  • ابزار تعیین تعداد سرچ در یک topic cluster + مقایسه با سایر خوشه ها
    ابزار تعیین تعداد سرچ در یک topic cluster + مقایسه با سایر خوشه ها
    می 1, 2020
  • گزارش AMP در سرچ کنسول جدید
    گزارش AMP در سرچ کنسول جدید
    آوریل 13, 2020
  • گزارش Breadcrumbs در سرچ کنسول جدید گوگل
    گزارش Breadcrumbs در سرچ کنسول جدید گوگل
    آوریل 13, 2020
پر بازدیدترین صفحات سایت

آموزش سئو 

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

بک لینک رایگان و قوی

مشاور سئو

سفارش سئو

لینک های مفید

پروژه جدید ما : باباپسته (خرید اینترنتی پسته)

محصولات آموزشی بازاریابی دیجیتال

مشاوره دیجیتال مارکتینگ 

داستان جذب مارکتینگ

تماس با ما

j3
با وارد کردن ایمیل خود هر چند روز یکبار، آخرین آموزش های رایگان و خبرهای مارو دریافت کنید

تماس با ما

برای هماهنگی جلسات حضوری در تهران تماس بگیرید
شماره تماس : 09211827107 (مرتضی عظیمی)

آموزش های رایگان در شبکه های اجتماعی

تمام حقوق این سایت متعلق به وبسایت جذب مارکتینگ میباشد که در زمینه آموزش و مشاوره دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکند.