سبد خرید شما خالی است.

  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج

سبد خرید شما خالی است.

  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
  • جذب مارکتینگ
    • آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ
      • مقالات دیجیتال مارکتینگ
      • دیجیتال مارکتینگ چیست؟
      • بازاریابی جاذبه ای
      • آموزش بازاریابی محتوا
      • آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی
      • آموزش ایمیل مارکتینگ
      • آموزش بازاریابی عصبی
      • وبلاگ
    • محصولات آموزشی
      • کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ
      • دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ
    • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
      • مشاوره رایگان سئو استارت آپ
      • سفارش سئو وردپرس
    • مشاور سئو
    • سفارش تیزر تبلیغاتی
  • آموزش سئو
    • اصطلاحات سئو
    • آموزش سئو مبتدی
    • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
    • دوره جامع سئو محتوا
    • آموزش سئو داخلی
    • آموزش سئو وردپرس
    • آموزش سرچ کنسول
    • بک لینک رایگان
    • دوره سئو
  • سئو تخصصی
    • اشتراک ویژه سئو تخصصی
  • داستان جذب مارکتینگ
    • تماس با ما
  • ناحیه کاربری
    • اشتراک های ماهیانه
    • ثبت نام
    • ورود
    • خروج
وبلاگ ها و آخرین مقالات دیجیتال مارکتینگ
صفحه اصلی سئو آموزش لینک سازی داخلی (استراتژی های internal link)
سئوسئو داخلیسئو محتواسئو وردپرس

آموزش لینک سازی داخلی (استراتژی های internal link)

مرتضی عظیمی ژانویه 23, 2020 10 دیدگاه ها
31
درباره مرتضی عظیمی
حاصل عشق و علاقه ی من به دیجیتال مارکتینگ و روانشناسی جذب مارکتینگ شد❤️ اعتقاد دارم بازاریابی یعنی ایجاد حس خوب در مشتری و دارم برای این اعتقاد تلاش میکنم .
چگونه لینک سازی داخلی انجام دهیم تا یک صفحه مهم رو سریع سئو کنیم؟قبلیچگونه لینک سازی داخلی انجام دهیم تا یک صفحه مهم رو سریع سئو کنیم؟ژانویه 23, 2020
5 تکنیک نهایی سئو داخلی در بهینه سازی سایتژانویه 23, 20205 تکنیک نهایی سئو داخلی در بهینه سازی سایتSiguiente

Related Posts

سئوسئو داخلیسئو محتواسئو وردپرس

محتوای همیشه سبز چیست؟ راهنمای تولید محتوا موثر در Seo

فهرست این صفحه1 محتوای همیشه سبز چیست ؟!1.1 محتواهایی که همیشه سبز نیستند1.2 فرمت های...

مرتضی عظیمی ژانویه 21, 2020
سئوسئو مقدماتی

سئو چطور کار میکنه ؟ (آشنایی با نحوه کار گوگل)

گوگل چطور کار میکنه ؟بنظر من در مرحله اول هر متخصص سئو باید به فرایند کار...

مرتضی عظیمی ژانویه 23, 2020

نظرات (10)

  1. مهرداد
    مارس 3, 2020

    سلام و درود برشماخسته نباشید
    اموزش ها عالی هستن

    ارسال پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      مارس 3, 2020

      سلام
      خوشحالم مفید بوده مهرداد عزیز

      ارسال پاسخ
  2. مهرداد
    مارس 3, 2020

    ی سوال داشتم. اینکه اگر بخوایم تعدادی (50 مقاله) محتوا رو لینک سازی داخلیشون رو تغییر بدیم مسئله ای پیش نمیاد؟؟ به این دلیل می خوام تغییر بدم چون با عبارات درست ب صفحات درست لینک داده نشده و قصد دارم با اون مقاله ها ب مقاله آسمان خراش یا همون فرمانده ک خودتون گفتید(: لینک بدم

    ارسال پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      مارس 3, 2020

      میتونی به همراه آپدیت محتوایی این اصطلاح لینک سازی هارو انجام بدی که تاثیر بهتری رو داره.
      مقاله فرمانده به قول من یا پیلارپیج میتونه فرمت های محتوایی متفاوتی رو داشته باشه و لزوما آسمان خراش نیست که در مقاله زیر توضیحات کاملش رو قرار دادم.
      https://jazbmarketing.ir/search-intent-seo/

      ارسال پاسخ
  3. زهرا یگانه
    آوریل 5, 2020

    سلام، چطور میشه از آخرین خوشه ای که توی اول این ویدئو وجود داره لینک سازی عنکبوتی داخلی رو انجام داد؟! خیلی عجیه. الان طبق همین نمودار خوشه ای تون، فکر کنید از آخرین آخرین (کوچیکا) که حداقل یک محتواست دیگه، بخواییم به همه اون دایره ها لینک داخلی بدیم! اینجوری که باید توی اون صفحه 50 الی 60 تا لینک داخلی بدیم و یک مقاله چندین هزار کلمه ای باشه. با این گفته آخرتون که ترکیب عنکبوت و خوشه هست مخالفم و خوشحال میشم توضیح مفصل تری در این خصوص برای من یادداشت بزارید تا اگر درست هست، به صورت اصولی و منطقی متوجه این موضوع بشم. با تشکر

    ارسال پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      آوریل 7, 2020

      سلام زهرا جان
      ممنون از سوالت که باعث شد بیشتر توضیح بدم و بقیه هم ازش استفاده کنند.
      ببینید در خوشه های محتوایی ما شاید تا 50 کانتنت کلاستر داشته باشیم و طبیعتا نمیتونیم لینک سازی برای همه ی این ها انجام بدیم، کاری که ازش نتیجه گرفتم 4 الی 5 کانتنت کلاستر که برای من خیلی اهمیت دارند و ورودی بالایی میسازن واسم رو جدا میکنم و داخل 50 کانتنت کلاستر روی این صفحات تمرکز میکنم.
      از طرف دیگه هم لینک سازی بیشتر به نظر من برای کمک کردن به کاربر (+ سئو صفحاتی که واسمون خیلی مهم هستن) پس الویت من لینک سازی داخلی ای است که به کاربر کمک میکنه و باعث میشه کاربر بیشتر تو سایت من باشه پس هم برای اون صفحاتی لینک سازی میکنم که بالاتر گفتم که اهیمت دارند هم برای پیلار (و اگر هم کانتنت کلاستری باشه که خیلی مرتبط با صفحه هست جایگزین یا در کنار سایر لینک سازی ها انجام میدم)، به همین دلیل تعداد لینک سازی رو خیلی نمیشه فرمول خاصی واسش پیچید که بگیم صدر درصد فلان تعداد باید باشه. من بطور معمول بر اساس 200 کارکتر یک لینک سازی در نظر میگیرم که مثلا یک محتوای 1000 کلمه ای 5 لینک در نظر میگیرم واسش، ولی در بعضی مواقع یک محتوا شبیه صفحه مرجع هست و نیاز داره 50 لینک داخلی قرار بدم تا کاربرم نیازش برطرف بشه و راحت تر باشه !
      در مورد لینک سازی هرمی لزوما نباید دستی باشه و خیلی لینک سازی ها داره به کمک بردکرامب و لینک های اتوماتیکی باشه که انجام میشه مثل صفحات دسته بندی لینک هایی که برای صفحات کانتنت کلاستر میسازن و برعکسش که انجام میشه. در بعضی مواقع هم لینک سازی بصورت دستی انجام میشه که پیلارپیج ما احتمالا آسمان خراش و کورنراستون میشه که فرمت صفحه لینک های رفت و برگشتی رو میطلبه (اما با تعداد کمتر)
      در نهایت هم نیت لینک سازی هایی که انجام میدیم برای هدایت کاربرها، رسوندن مفهوم به گوگل و تقسیم قدرت هست. و اینکه خیلی بهتره اگر با موضوعی مخالف هستیم حتما دلبل نقد رو بگیم تا خود همون نقد منطقی باشه، تمام مواردی گفتم شخصا بر اساس تجربیاتی بوده که دارم خوشحال میشم نقد هایی که بهم میشه بر اساس تجربیات باشه.

      ارسال پاسخ
  4. رضا نکوئی
    آوریل 19, 2020

    کامنت قبلی ایراد داره لطفا حذفش کنین و این کامنت رو مد نظر بزارین

    استاد سلام
    یک قسمت از مطالب این صفحه با منطق من جور در نمیاد ، لطفا یه بررسی با هم براشون داشته باشیم
    فرض کنین برای کلمه کلیدی طراحی سایت میخوایم خوشه محتوا بنویسیم
    بنابراین کلمه کلیدی اصلی میشه :
    طراحی سایت
    2 تا زیر شاخه براش درست میکنیم به شکل زیر
    1- طراحی سایت رایگان
    2- آموزش طراحی سایت

    بعد مثلا برای آموزش طراحی سایت میام 3 تا زیر شاخه براش میزنیم مثل:
    الف : آموزش طراحی سایت با وردپرس
    ب : آموزش طراحی سایت با جوملا
    ج : آموزش طراحی سایت با برنامه نویسی

    بعد فرض کنین برای آموزش طراحی سایت با جوملا 10 مطلب مرتبط تهیه میکنیم و طراحی سایت با جوملا را دقیق اموزش میدیم
    حالا در این مثال اگر:
    طراحی سایت رو سطح یک بگیم

    آموزش طراحی سایت رو سطح دو بگیم

    آموزش طراحی سایت با جوملا رو سطح 3 بگیم

    و 10 مطلب آموزش طراحی سایت با جوملا رو سطح 4 بگیم

    چیزی که من از آموزشهای شما متوجه شدیم باید
    یک ، 10 مطلب آموزش طراحی سایت با جوملا رو آماده کنیم و تا حد امکان لینک سازی عنکبوتی کنیم
    دو ، از 10 مطلب آموزش جوملا که سطح 4 هستن به مطلب سطح 3 یعنی مقاله اصلی آموزش جوملا لینک بدیم و از همان مطلب سطح 3 (مقاله اصلی اموزش طراحی سایت با جوملا ) به هر 10 مطلب زیر شاخه اش (10 مقاله آموزش جوملا)لینک بدیم

    خوب تا همین جا با منطق من مشکل میخوره کار

    اگر ما بیام و از 10 مطلب سطح 4 به مطلب سطح 3 لینک بدیم ، منطقی است و چون در این 10 مطلب رقابت کمه سریع نتیجه میگیریم در گوگل و با لینک دادن به مطلب سطح 3 ، مطلب سطح 3 رو بلندش میکنیم و به نتیجه میرسونیم در گوگل .
    حالا مشکل اینجاست که چرا باید از مطلب سطح 3 به 10 مطلب سطح 4 لینک بدیم و لینک سازی رو رفت و برگشتی کنیم ؟ و این با منطق من مشکل دار است.
    چرا ؟

    چون قرار است از مطلب سطح 3 استفاده کنیم تا مطلب سطح 2 رو ببریم بالا ، اما اگر بیایم از سطح 3 به سطح 4 لینگ بدیم (10 مقاله آموزش جوملا ) ، باید 10 لینک در این مثالی که زدم از مطلب سطح 3 به 10 مطلب سطح 4 بدیم و به این شکل لینکهای داخل مطلب سطح3 قدرتشون رو از دست میدن چون از مطلب سطح 3 به 10 مطلب لینک داشته شده .

    حالا وقتی قراره مطلب سطح 3 اهرمی باشه تا مطلب سطح 2 بره بالا ، این اهرم قدرتی نداره (چون به 10 مطلب زیر خودش لینک داده )

    بنابراین من فکر میکنم راه درست این باشه که :
    از 10 مطلب سطح 4 به مطلب سطح 3 لینک بدیم ، با اینکار مطلب سطح 3 قدرت میگیره ،
    حالا از مطلب سطح 3 ( فقط ) به مطلب سطح 2 لینک بدیم ، تا مطلب سطح 2 بره بالا و از قدرت سطح 3 فقط برای بالا بردن مطلب سطح 2 استفاده کنیم
    بعد اینکه مطلب سطح 2 هم در گوگل نتیجه خوبی گرفت حالا از مطالب سطح 2 فقط به مطلب سطح یک که کلمه کلیدی اصلی (طراحی سایت )بود لینک بدیم با بوسیله
    قدرتی که مطالب سطح 2 داره ، بتونیم سخت ترین کلمه کلیدی رو یعنی مطلب سطح 1 رو ببریم بالا و جایگاه بگیریم

    درست گفتم یا نه ؟

    ارسال پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      آوریل 19, 2020

      سلام وقتتون بخیر
      چرا انقدر لقمه رو دور دهنتون میچرخونید و داستان رو سخت میکنید !
      زمانی شما برای آموزش طراحی سایت جوملا صفحه ایجاد میکنید طبیعتا دارید به فرمت کتگوری استفاده میکنید و 10 مطلب آموزشی رو در اون صفحه قرار میدین، پس همشون دارن لینک دریافت میکنند !
      3 موضوع رو دقت کنید و جواب سوالاتون رو میرسید :
      1) لینک های داخل سایت فقط لینک هایی که دستی ایجاد میکنیم نیستن (بردکرامب، لینک های اتوماتیک و . . . ) هم هستند
      2) ساختار خوشه محتوا بیشتر برای پوشش سوالات کاربر و نیاز اون در یک حوزه هست و همزمان سئو کردن هر صفحه بصورت جدا تا اینکه از تمام صفحات ورودی بگیریم و روی کلمات کلیدی که خیلی مهم هستند واسمون هم رتبه بگیریم
      3) سئو فقط به سئو داخلی گفته نمیشه و تقسیم قدرت هایی که صحبت کردین و ارزش دادن یه بخشیش در سئو خارجی هست

      ارسال پاسخ
  5. رضا نکوئی
    می 2, 2020

    استاد سلام
    اگر بخوایم یک محصول رو سئو کنیم ، از پیلار پیج به صفحه محصول لینک میدین یا به جای پیلار پیج صفحه محصول رو قرار میدین و از زیر شاخه ها به صحفه محصول لینک میدین؟

    ارسال پاسخ
    • مرتضی عظیمی
      می 9, 2020

      سلام
      بستگی به رقابت داره و اهمیت یک محصول
      بصورت طبیعی اگر کتگوری محصولات شما یک لندینگ پیج باشه شما دارید از پیلار به کانتنت کلاستر لینک میدین !

      ارسال پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوره SEO، رایگان شد!

دوره سئو جذب مارکتینگ رایگان شد، کافیه به صفحه محصول بری و فرم رو پر کنی و اطلاعات دوره واست ارسال میشه.

بیش از 60 ویدئو و آموزش در زمینه بهینه سازی سایت.

برای شرکت در دوره، اینجا کلیک کنید
کتابچه و دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ
  • دوره مجازی و آنلاین دیجیتال مارکتینگ 2019 | 100% کاربردی
  • آموزش اینستاگرام مارکتینگ (0 تا 100 بازاریابی اکسپلور)
    نمره 4.33 از 5
    0تومان
  • کتاب بازاریابی محتوا برای ذهن مشتری(100 % کاربردی)
    نمره 3.80 از 5
    0تومان
  • آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی در گوگل 0تومان
  • دوره جامع سئو وردپرس (بیش از 50 ویدئو seo)
    نمره 4.58 از 5
    0تومان
  • بهترین کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf (بیش از 130 صفحه) 0تومان
آخرین آموزش های بازاریابی دیجیتال
  • پیدا کردن کلمات کلیدی کانتنت کلاستر ها
    پیدا کردن کلمات کلیدی کانتنت کلاستر ها
    می 1, 2020
  • ابزار تعیین تعداد سرچ در یک topic cluster + مقایسه با سایر خوشه ها
    ابزار تعیین تعداد سرچ در یک topic cluster + مقایسه با سایر خوشه ها
    می 1, 2020
  • گزارش AMP در سرچ کنسول جدید
    گزارش AMP در سرچ کنسول جدید
    آوریل 13, 2020
  • گزارش Breadcrumbs در سرچ کنسول جدید گوگل
    گزارش Breadcrumbs در سرچ کنسول جدید گوگل
    آوریل 13, 2020
پر بازدیدترین صفحات سایت

آموزش سئو 

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

بک لینک رایگان و قوی

مشاور سئو

سفارش سئو

لینک های مفید

پروژه جدید ما : باباپسته (خرید اینترنتی پسته)

محصولات آموزشی بازاریابی دیجیتال

مشاوره دیجیتال مارکتینگ 

داستان جذب مارکتینگ

تماس با ما

j3
با وارد کردن ایمیل خود هر چند روز یکبار، آخرین آموزش های رایگان و خبرهای مارو دریافت کنید

تماس با ما

برای هماهنگی جلسات حضوری در تهران تماس بگیرید
شماره تماس : 09211827107 (مرتضی عظیمی)

آموزش های رایگان در شبکه های اجتماعی

تمام حقوق این سایت متعلق به وبسایت جذب مارکتینگ میباشد که در زمینه آموزش و مشاوره دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکند.