این جستار شامل 1 پاسخ ، و دارای 2 کاربر است ، و آخرین بار توسط  question در 5 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)

تدوین برنامه توزیع محتوا


  • question
    مشارکت کننده
    question

    سلام دوستان
    یکی از موضوعات مهم در بازاریابی محتوا تدوین برنامه توزیع محتوا هست
    خوشحال میشم در این مورد نظرات و تجربه هاتون رو باهامون به اشتراک بگذارید

    (گروه کانتنت مارکتر)


    Answer
    مشارکت کننده
    Answer

    (جوابی از Yavar Moshirfar)

    📔در تدوین برنامۀ توزیع محتوا دو عامل همیشه جای سؤال دارند:

    1⃣ میزان Reach به مخاطب
    2⃣ میزان control ما

    در توزیع محتوا به شبکه‌های اجتماعی همیشه عامل Reach بسیار بالاست.

    همان‌قدر که محتوای دیجیتال مثل سیل در شبکه‌های اجتماعی جاری می‌شود، همان‌قدر هم بیشتر شانس درگیر کردن افراد را می‌یابد.

    اما مسئله مهم اینجاست:

    ❎ الگوریتم‌ها تصمیم می‌گیرند چند درصد از جامعۀ هدف مد نظر ما با محتوا درگیر شوند.
    و اما وجود و حضور و بود و نبود محتوای ما طبعا به ارادۀ سینستروم، زاکربرگ، جف واینر و دوروف بستگی دارد. اگر شبکه را به یک‌باره تعطیل کنند، ما تمام Reach را به همراه کنترل از دست می‌دهیم.

    شما در این مورد چه می‌اندیشید؟
    از اسپوک‌ها محتوا توزیع کنیم یا از هاب؟
    در محتوای تجاری به کدام‌یک ارجحیت دهیم؟
    در محتوای آموزشی چطور؟
    چه زمانی به توزیع آفلاین روی بیاوریم؟
    و در نهایت چگونه از به هدف‌ رسیدن محتوا مطمئن شویم؟ با چه KPI و شاخص‌هایی بسنجیم؟

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به وبسایت جذب مارکتینگ می‌باشد که در زمینه آموزش و مشاوره دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند.