1. آموزش دیجیتال مارکتینگ
  2. دیجیتال مارکتینگ
  3. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  4. 4 نکته ساده و مهم در بازاریابی اینستاگرام

4 نکته ساده و مهم در بازاریابی اینستاگرام

4 نکته مهم در بازاریابی اینستاگرام

موفقیت در بازاریابی اینستاگرام با الگوریتم های جدید

از اونجایی که چند وقتی هست که پست های اینستاگرام لایک های کمی دریافت میکنن
باعث شد خیلی از صاحبان کسب و کار و ادمین های پیج ها بترسن که چرا اینقد بازدید ها و لایک ها کم شده
و همه ی این مسایل بخاطر الگوریتم جدید اینستاگرام هست

خب جالبه بدونین در گذشته جدیدترین پست ها در قسمت home نمایش داد میشد
ولی طبق الگوریتم جدید اینستاگرام که در وبلاگ خودشون منتشر کردند اینطوری گفتن که :
تصاویر و ویدئو ها در فیلد شما بر اساس سلیقه(پست هایی که لایک میکنید،کامنت میذارین یا تعداد دفعاتی که یک پست رو نگاه میکنید) و روابط شما با صاحبان پیج ها هست
در نتیجه بر اساس علاقه کاربران پست ها در الویت قرار میگیرن
همچنین اگر با کاربران در ارتباط باشین(کامنت،دایرکت) در الویت بندی پست ها قرار دارد
بهتره بدونین که اگر کاربران شما پروفایل شما را چک کنن که ببینن پست یا استوری گذاشتین(یا مراجعه کنند برای لینک که در پروفایل گذاشتین)پست های شما برای اون کاربر در الویت قرار میگیرد

شاید ترسیدین ولی به نظر من که عالیه 🙂

از الان تقریبا تعداد پستی که منتشر میکنین مهم نیس در عوض کیفیت محتوایی که تولید میکنین مهم هست
تا بتونین توجه کاربران رو جلب کنید و اون ها نسبت به پست شما علاقه نشون بدن(لایک کنن،کامنت بذارن،پست هارو سیو کنن یا از طریق پست پروفایل شما رو چک کنن!


پیشنهاد ویژه : آموزش 0 تا 99 بازاریابی در اینستاگرام


پینشهاد میکنم به 4 نکته ای که میگیم در بازاریابی اینستلگرام پیاده سازی کنین

1)پست های یکسان در شبکه های اجتماعی منتشر نکنید!

پست های شما در شبکه های اجتماعی باید باید مختص همون شبکه اجتماعی باشند تا کاربرا دلیلی برای فالو کردن شما داشته باشند و مطمین باشند برای دیدن فلان محتوا فقط باید صفحه اینستاگرام شمارو دنبال کنند

یا تاکتیک دیگری هست که میتونین در شبکه های اجتماعی محتوای یکسان منتشر کنین و از هر شبکه اجتماعی افراد متفاوتی جذب کنین

2)پروفایل رو عمومی(public)کنید

پروفایل شما اگر شخصی(private) باشد در بخش اکسپلور(سرچ)نمایش داده نمیشه و فقط فالوور های شما پست های شماروو میبینند

 

3)زمان ارسال پست :

با تعیین بهترین زمان انتشار پست ها پست های شما در الولیت قرار میگیرند
الگوریتم های جدید به معنانیست که پست های جدید نمایش داده نمیشه ولی زمان انتشار پست خیلی مهم هست که کاربران نسبت به پست شما در چه زمانی واکنش بهتری نشون میدن که در آموزش تعیین هشتگ گذاری در اینستاگرام کامل در موردش صحبت کردیم.

 

4)به شیوه های مختلفی کاربران را
درگیر پست ها کنید:

هرچه کاربران در پست های شما فعالیت بیشتری داشته باشن(لایک،کامنت و . . .)باعث میشه پست های شما الویت بالایی داشته باشد
حتما از کاربرانی مه نظر دادن با به اشتراک میذارن تشکر کنین،اگر کاربران سوالی پرسیدن کاملا پاسخ سوال هارو بدین


جذب مارکتینگ : وبسایت آموزش دیجیتال مارکتینگ

نوشتهٔ پیشین
۴ دلیل برای بازاریابی در اینستاگرام
نوشتهٔ بعدی
دکمه فراخوان(call to action) چیست ؟3 تکنیک ساخت CTA موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

عضویت ویژه

با تهیه عضویت ویژه در هر شاخه ای از سئو که نیاز دارید میتونید به ویدئوهای کامل اون دسته بندی دسترسی داشته باشید.

با اضافه شدن آپدیت هم به همه ی مطالب دسترسی خواهید داشت.

برای خرید اینجا کلیک کنید

فهرست