1. آموزش دیجیتال مارکتینگ
  2. دیجیتال مارکتینگ
  3. بازاریابی ویروسی
  4. محتوا ویروسی BMW M2 و تحلیل آن

محتوا ویروسی BMW M2 و تحلیل آن

مثال حرفه ای برای بازاریابی ویروسی از BMW

در این محتوا از <<جی جی حدید>> فشن مدل آمریکایی استفاده شده (اینفئولنسر مارکتینگ)

سوال جالبی اول ویدئو پرسیده میشه: جی جی حدید در کدام ماشین هست ؟!

خب ویدئو رو ببینین تا در موردش صحبت کنین

سوالی که ابتدای ویدئو پرسیده شد موجب درگیری ذهن مخاطبان شد
که اثری به اسم اثر زایگارنیک رو ایجاد کرد

اثر زایگارنیگ

ذهن عادت داره هر مسئله ای براش روشن باشه و زمانی که با مسئله ای ناتمام روبرو شود تا زمانی که به پاسخ نرسد مرتب به دنبال پاسخ میگردد و برای این پاسخ همه ی انرژی خودش رو میذاره

با این سوال مخاطبان با تمرکز فوق العاده به دنبال جواب بودن که فقط داشتن روی ماشین BMWM تمرکز میکردند!!!

و این استراتژی تموم نشد و به مخاطبان گفته شد برای مشاهده ویدئو 3 بعدی همین ویدئو در وبسایت و یوتیوب مراجعه کنند
و به بهترین شکل ممکن از اثر زایگارنیک استفاده کردند

باید اعتراف کنیم که این محتوا بسیار عالی بود و به شیوه ای عالی ماشین رو در ذهن مخاطبان تثبیت کرد.

نوشتهٔ پیشین
بازاریابی درونگرا (بازاریابی جاذبه ای) چیست؟و 4 مزیت مهم آن
نوشتهٔ بعدی
محتوا ویروسی گوگل کروم طبق بازایابی عصبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

عضویت ویژه

با تهیه عضویت ویژه در هر شاخه ای از سئو که نیاز دارید میتونید به ویدئوهای کامل اون دسته بندی دسترسی داشته باشید.

با اضافه شدن آپدیت هم به همه ی مطالب دسترسی خواهید داشت.

برای خرید اینجا کلیک کنید

فهرست